Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

El comerç de Galvany s’uneix per enviar medicaments a Ucraïna

L'associació Galvany 021 District posarà 10 euros per cada negoci que llueixi flors a l'aparador amb el missatge "Pryvit, Vesno!"

Publicat el 18.3.2022 10:28 · Actualitzat el 18.3.2022 14:20

Societat

El Jardí

L’associació de comerciants Galvany 021 District ha decidit posar en marxa una campanya d’ajuda a Ucraïna durant una setmana, del 21 al 27 de març. Els aparadors de tots els comerços que s’hi acabin adherint lluiran flors amb el lema «Pryvit, Vesno!» (Hola, Primavera!) i es sumaran 10 euros per cada negoci implicat.

Fins ara, han aconseguit 400 euros que es destinaran a la compra de medicaments i material de primers auxilis en una farmàcia del barri per ser enviats després a Ucraïna a través del punt de recollida oficial determinat per l’ambaixada ucraïnesa.

Publicitat

Galvany 021 District va néixer l’any passat per fomentar el barri com a «territori de marca de qualitat» i comerç de proximitat amb una gran diversitat d’establiments dirigits a famílies del barri, però també a qualsevol visitant. Entre les seves prioritats hi ha l’impuls de la digitalització comercial, la preservació d’oficis tradicionals i singulars, i fer possible un barri més «verd i humà.»

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La delinqüència baixa un 12 % a Galvany, però augmenten les lesions i els robatoris a vehicles

Societat Carme Rocamora i Seguí El Consell de Barri de Sant Gervasi – Galvany, celebrat el 26 de maig, va centrar bona part de la sessió...

Jordi del Barrio: “Les cadenes comercials no beneficien Sarrià, fan que el barri perdi personalitat”

El president de l'Eix Comercial de Sarrià assegura que el barri té un comerç "de proximitat, que no competeix en preus, sinó en valor”

La incertesa sobre el final de les obres de l’L8 asfixia els botiguers del carrer Muntaner

Els comerciants denuncien una situació "insostenible" pel tall del carrer mentre el Districte afirma que ja s'estan prenent totes les mesures possibles

La Drogueria Rovira de Galvany suma un prestigiós premi internacional

El guardó nacional dels Global Innovation Awards és l'últim d'una llarga llista de reconeixements per a l'emblemàtic establiment
spot_img

El passerell: característiques i curiositats

La seva principal amenaça, a més de la desaparició del seu hàbitat i l'ús de pesticides, és el silvestrisme

El jardí exterior

"De la mateixa manera que necessito harmonia a l’interior, també en necessito a l’exterior, perquè com és a dins és a fora i com és a fora és a dins": l'article de Glòria Vilalta

Nous veïns afectats per l’esvoranc podran tornar a casa aviat mentre d’altres es constitueixen en una plataforma per reclamar indemnitzacions

L’Ajuntament de Barcelona aprova una proposició de Junts per ajudar els comerços afectats per l'esvoranc de l'L9

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí