Publicitat

El doctor Jaume Padrós serà el pregoner de la Festa Major de Sant Gervasi

Hi haurà un record per Roser Capell, fundadora de la Festa Major i de l'Associació de Veïns, morta l'any passat

Publicat el 16.9.2021 9:30 · Actualitzat el 16.9.2021 10:00

Societat

El Jardí

La Festa Major de Sant Gervasi arriba aquest cap de setmana després no celebrar-se l’any passat per culpa de la pandèmia. El programa pels dies 18 i 19 de setembre inclou una desena d’activitats amb la plaça Bonanova com a eix central, el punt on el president del Col·legi de Metges de Barcelona, el doctor Jaume Padrós, serà l’encarregat de llegir el pregó: “És la nostra manera d’agrair la feina realitzada per les persones del món sanitari que ens han cuidat en aquests temps difícils de la covid-19”, expressa l’organització.

Roser Capell, fundadora de la Festa Major i de l’Associació de Veïns de Sant Gervasi, morta l’any passat, serà objecte d’un record així com totes aquelles persones traspassades des de l’arribada de la pandèmia. Així ho ha comunicat l’organització de la festa, que manté el cartell escollit per la festa no celebrada l’any passat, obra de Neus Bruguera.

Publicitat

https://twitter.com/FMSantGervasi/status/1434992358072934401?s=20

Una cantada d’havaneres, un recorregut històric per l’Avinguda Tibidabo, una festa infantil amb el Mag Stigman i el castell de focs són algunes de les activitats que podrà gaudir el veïnat de Sant Gervasi aquest cap de setmana, acostumat a celebrar la seva Festa Major al juny.

Consulta el programa complet de la Festa Major de Sant Gervasi.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Els Castellers de Sarrià descarreguen un històric 4 de 7 amb l’agulla a la Bonanova

Ho han fet, a més, portant a plaça per primera vegada tres castells de set, tot i que el 3d7 només s'ha aconseguit carregar

Lloll Bertran elogia la Bonanova en el pregó de Festa Major: “Un barri que et roba el cor”

L'actriu i cantant va fer gala del seu humor habitual, però també va llançar alguna crítica benèvola als polítics entre versos poètics

Jaume Padrós: “La marginalitat i la pobresa són les pitjor malalties que podem tenir”

Entrevista al president del Col·legi de Metges de Barcelona i pregoner de la Festa Major de Sant Gervasi, tot i ser veí de l'Eixample

‘La fam no fa vacances’ recull més d’una tona d’aliments a la Bonanova

L'organització està satisfeta amb la quantitat recollida (1.577 aliments) i agraeix "la solidaritat del barri"
spot_img

La relació amb els records: nostàlgia positiva i terapèutica

Des d’una perspectiva educativa i social, treballar amb retrats i imatges significa donar valor a la història de vida de cada persona

La llum que ens perdem

Un nou relat de Maria Àngels Viladot

Què hauria escrit Montserrat Roig sobre el món d’avui?

No només enyorem l’escriptora que va ser. També enyorem els llibres que no ha escrit. Les interpel·lacions capcioses que no ha arribat a fer. N’enyorem la intel·ligència aguda i esmolada, que ens hauria ajudat a interpretar aquest temps convuls.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí