Publicitat
spot_img

El Jovent Republicà reclama el cessament d’Albert Batlle

La formació acusa el tinent d'alcaldia de Seguretat i regidor de Sarrià-Sant Gervasi de "fer créixer l’odi, l’alarmisme i la sensació d’inseguretat" a Barcelona

Publicat el 15.11.2022 11:41

Política

El Jardí

El Jovent Republicà ha exigit aquest dimarts, igual que la CUP, la destitució d’Albert Batlle per part del Govern de Barcelona en Comú i el PSC a la capital catalana. En un comunicat emès aquest dimarts al matí les joventuts d’ERC a Barcelona consideren “inacceptables” les últimes declaracions de Batlle a TV3 dient que a la ciutat s’hi està instal·lant “la cultura de la navalla” com una tradició importada d’altres països, de les “bandes llatines”.

Des del Jovent Republicà consideren les declaracions del tinent d’alcaldia de Seguretat i regidor de Sarrià-Sant Gervasi com a “racistes i estigmatitzadores”, i consideren que “fan créixer l’odi, l’alarmisme i la sensació d’inseguretat” a Barcelona. Per aquest motiu, consideren que Batlle hauria de dimitir de forma immediata o ser cessat, “davant de la seva mala gestió, la seva mostrada incompetència i la promoció reiterada de discursos xenòfobs, i estigmatitzadors del jovent”

Publicitat

La formació juvenil critica que, mentre les últimes dades no mostren un augment de la criminalitat a la ciutat, els mitjans de comunicació i l’opinió pública apuntin a una percepció de Barcelona com una ciutat insegura.

La Sindicatura de Greuges de Barcelona ja va manifestar a finals de la setmana passada “preocupació” pel discurs de Batlle, i li va fer saber el seu malestar per les últimes declaracions a TV3.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jovent Republicà reuneix gairebé una cinquantena de veïns en un acte sobre el cooperativisme a la plaça de Sarrià

Amb el lema “Que no et prenguin el pèl”, s'ha debatut sobre els problemes laborals de la joventut actual

La nova comissaria de la Guàrdia Urbana es començarà a construir a finals d’any

Ho ha dit Albert Batlle, que ha obert la porta a recuperar les oficines actuals del cos a l'edifici històric de Can Ponsic per a "usos culturals"

Batlle torna per unes hores a la Seu del Districte de Sarrià-Sant Gervasi

Ho ha fet per participar en la Comissió de Govern, que de manera excepcional s'ha celebrat aquesta setmana fora de l'Ajuntament de Barcelona
spot_img

La font de la plaça Molina

Descobreix com una gran font construïda per iniciativa popular el 1874, amb escuts, piques, una placa de marbre desapareguda i el record del moviment d’avantguarda Dau al Set, forma part del mosaic de memòries de l'indret

Carnaval a Sarrià – Sant Gervasi 2026: totes les activitats

Una programació diversa i descentralitzada que omplirà els barris de festa, música, disfresses i activitats per a totes les edats

Fent camí cap als nostres propòsits

"Una manera de fer camí, a casa i a la vida, és buidar. Quan buidem, deixem pas a noves oportunitats. Fem espai per al camí. Fem el camí més fàcil": l'article de Glòria Vilalta

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí