Publicitat

El Pere Pruna obre una convocatòria per escollir els artistes que s’exposaran el 2026

Es poden enviar propostes al centre cívic de qualsevol disciplina, des de l'1 d'abril fins al 30 de maig

spot_img

Publicat el 26.3.2025 16:14

Cultura

El Jardí

El Centre Cívic Pere Pruna, situat al carrer Ganduxer entre els barris de la Bonanova i les Tres Torres, ha obert una convocatòria, des de l’1 d’abril fins al 30 de maig, per a rebre propostes artístiques que formaran part del cicle expositiu de l’any 2026. Entre els projectes presentats, l’espai seleccionarà quatre o cinc, que podran mostrar la seva obra durant 23 dies naturals cadascuna, la qual cosa els permetrà difondre-la a nous públics. A més, també gaudiran d’un acompanyament en curadoria, suport a la producció i suport en la comunicació i difusió de l’exposició.

Publicitat

A la convocatòria s’escolliran aquelles exposicions que manifestin una bona qualitat tècnica, que siguin innovadores en concepte i/o en forma, i que es vinculin amb el context local, entre altres característiques. El Centre Cívic Pere Pruna busca oferir un espai a artistes i creadors emergents, per tal que es puguin beneficiar dels recursos que el centre ofereix. Aquesta convocatòria no descarta cap temàtica ni disciplina artística, així i tot, opta per projectes amb obra ja produïda i que proposin activitats de mediació, sigui realitzada pels mateixos artistes o per tercers.

Publicitat

La bústia de correu per exposar al Pere Pruna l’any 2026 estarà oberta fins al 30 de maig d’aquest any. I la deliberació i selecció es farà pública durant el mes de juny.

Com envio la meva proposta?

Per tal d’enviar la teva proposta a la convocatòria d’exposicions, caldrà accedir a la pàgina web del centre o a aquest enllaç i consultar les bases de participació. Així mateix, caldrà omplir un formulari en línia i adjuntar un dossier on es presenti la proposta expositiva. Si teniu dubtes o consultes, podeu escriure a l’adreça de correu exposicions@ccperepruna.cat. 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La Fundació Felícia Fuster inaugura l’exposició “Conxa Sisquella, simfonies de colors”

La mostra recull les obres d'estil informalista de l'autora i es podrà visitar fins al 18 de juliol

El Centre Cívic Pere Pruna celebra els 25 anys com a equipament cultural de proximitat

Del 13 al 17 de maig, hi ha programat conferències, concerts, tallers i visites a l'edifici

L’escultor, la model i el fotògraf: els tres artistes de Sarrià-Sant Gervasi

Les fotografies preses al taller de Llauradó Mariscot, a la cruïlla dels carrers Vergós i Escoles Pies

“Re-Escriure la història”, l’exposició que desvela el procés creatiu al Centre Cívic Pere Pruna

Fins al 15 de març es podran veure una quinzena de matrius elaborades per l'artista Eulàlia Llopart
spot_img

Una guia per temps de bolets

Josep Maria Vidal i Fina Comas publiquen un llibre sobre 25 bolets, la seva descripció, qualitats i com cuinar-los

Curiositats i història del carrer de Francolí

El carrer ha canviat molt del seu aspecte tradicional, s’hi han edificat nombroses cases modernes i en queden poques d’antigues

Adrià Plazas ja és a Barcelona: així l’han rebut després d’estar detingut a Israel

L'activista del Sindicat d'Habitatge de Cassoles, que va estar embarcat en els vaixells de la Flotilla, rep l'escalf de 400 persones a l'aeroport del Prat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí