Publicitat
spot_imgspot_img

El Pere Pruna obre una convocatòria per escollir els artistes que s’exposaran el 2026

Es poden enviar propostes al centre cívic de qualsevol disciplina, des de l'1 d'abril fins al 30 de maig

Publicat el 26.3.2025 16:14 · Actualitzat el 26.3.2025 16:16

Cultura

El Jardí

El Centre Cívic Pere Pruna, situat al carrer Ganduxer entre els barris de la Bonanova i les Tres Torres, ha obert una convocatòria, des de l’1 d’abril fins al 30 de maig, per a rebre propostes artístiques que formaran part del cicle expositiu de l’any 2026. Entre els projectes presentats, l’espai seleccionarà quatre o cinc, que podran mostrar la seva obra durant 23 dies naturals cadascuna, la qual cosa els permetrà difondre-la a nous públics. A més, també gaudiran d’un acompanyament en curadoria, suport a la producció i suport en la comunicació i difusió de l’exposició.

A la convocatòria s’escolliran aquelles exposicions que manifestin una bona qualitat tècnica, que siguin innovadores en concepte i/o en forma, i que es vinculin amb el context local, entre altres característiques. El Centre Cívic Pere Pruna busca oferir un espai a artistes i creadors emergents, per tal que es puguin beneficiar dels recursos que el centre ofereix. Aquesta convocatòria no descarta cap temàtica ni disciplina artística, així i tot, opta per projectes amb obra ja produïda i que proposin activitats de mediació, sigui realitzada pels mateixos artistes o per tercers.

Publicitat

La bústia de correu per exposar al Pere Pruna l’any 2026 estarà oberta fins al 30 de maig d’aquest any. I la deliberació i selecció es farà pública durant el mes de juny.

Com envio la meva proposta?

Per tal d’enviar la teva proposta a la convocatòria d’exposicions, caldrà accedir a la pàgina web del centre o a aquest enllaç i consultar les bases de participació. Així mateix, caldrà omplir un formulari en línia i adjuntar un dossier on es presenti la proposta expositiva. Si teniu dubtes o consultes, podeu escriure a l’adreça de correu exposicions@ccperepruna.cat. 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La Fundació Felícia Fuster inaugura l’exposició “Conxa Sisquella, simfonies de colors”

La mostra recull les obres d'estil informalista de l'autora i es podrà visitar fins al 18 de juliol

El Centre Cívic Pere Pruna celebra els 25 anys com a equipament cultural de proximitat

Del 13 al 17 de maig, hi ha programat conferències, concerts, tallers i visites a l'edifici

L’escultor, la model i el fotògraf: els tres artistes de Sarrià-Sant Gervasi

Les fotografies preses al taller de Llauradó Mariscot, a la cruïlla dels carrers Vergós i Escoles Pies

“Re-Escriure la història”, l’exposició que desvela el procés creatiu al Centre Cívic Pere Pruna

Fins al 15 de març es podran veure una quinzena de matrius elaborades per l'artista Eulàlia Llopart
spot_img

Vents, rutes i virus: el motor invisible de la història europea

L’evolució de la humanitat ha estat marcada per una paradoxa: mentre que els humans van reduir aviat l’amenaça de les grans bèsties, mai no han pogut escapar de l’acció dels paràsits

Ignasi Terraza i Christos Rafalides obren el Sarrià Jazz & Blues Village

El cicle, que se celebra al Teatre de Sarrià, comença amb un duet que mostra la bona entesa entre el piano i el vibràfon

El llarg malson de la Gladys, una veïna desnonada a Sant Gervasi i reubicada a Cerdanyola

El Sindicat d'Habitatge de Cassoles prepara una campanya per denunciar la seva situació i l'actuació de l'Ajuntament

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí