Educació
El Jardí
El Teatre de Sarrià va acollir fa uns dies la primera xerrada d’una sèrie d’activitats posades en marxa per la divisió d’innovació i emprenedoria de l’Institut Químic de Sarrià (IQS), IQS Tech Factory, amb l’objectiu de reforçar l’esperit emprenedor de la seva comunitat d’estudiants.
La primera IQSTF Talks va comptar amb el soci fundador de VICIO i exalumne del centre Oriol de Pablo, que va parlar sobre el brànding. El negoci d’aquesta start-up, nascuda en plena pandèmia, ha crescut de manera exponencial gràcies a l’estratègia digital i de comunicació disruptiva. Segons paraules del mateix De Pablo “el principal actiu de VICIO és la seva marca“.
VICIO ha passat de vendre hamburgueses, primer a domicili, a obrir set locals, el pioner a la Via Augusta, 21, a Galvany.

A més de les IQSTF Talks, en els pròxims mesos IQS Tech Factory vol portar a terme altres accions relacionades amb visites a empreses, concursos d’idees o càpsules informatives.