Publicitat

El Tibidabo estrena un arbre de Nadal de 10 metres i un espectacle de patinatge sobre gel per celebrar les festes

Del 23 de novembre al 5 de gener es podrà gaudir d'una programació especial, que oferirà jornades solidàries, projeccions de pel·lícules i espectacles musicals, entre d'altres

Publicat el 26.11.2024 6:00

Societat

El Jardí

El Tibidabo posa en marxa la seva programació de Nadal, que se celebrarà entre el 23 de novembre i el 5 de gener. El parc d’atraccions acollirà propostes per a tots els públics i una decoració pròpia d’aquesta època.

Publicitat

Una de les novetats d’enguany és el gran arbre de Nadal de 10 metres d’alçada, que adornarà l’espai emblemàtic de l’Àrea Panoràmica del Tibidabo, per on accedeixen els visitants. A més, l’altra proposta innovadora d’aquesta temporada ha estat l’espectacle de patinatge ‘El Trencanous sobre gel’, una interpretació de l’obra de Txaikovski per a tots els públics. Per accedir a l’espectacle es pot comprar l’entrada habitual al parc d’atraccions o un tiquet específic de 5 euros. De nou, la instal·lació de la pista de gel sintètica, situada a la Plaça dels Somnis, torna a estar composta de materials sostenibles. D’aquesta manera, no requereix consum energètic, alhora que permet recrear la sensació de patinar sobre gel.

Publicitat

Entre les activitats que acull la programació nadalenca, també s’inclou: el Dididado, un cinema 4D que projectarà durant tota la temporada la pel·lícula “Sleigh Ride”; el Monetarium, un espectacle on la música, la neu i els estels són els protagonistes, i el Krampus, el personatge malèfic que visita l’Hotel 666 durant aquesta època de l’any.

A més, el Tibidabo recupera les seves habituals jornades de Nadal. El cap de setmana del 14 i 15 de desembre, se celebrarà la 10a edició de Tibidavis, que brinda l’oportunitat als majors de 60 anys de visitar el parc d’atraccions de manera gratuïta i amb l’acompanyament d’un màxim de dos infants. Finalment, el 27 de desembre, tindrà lloc la 27a edició de la Cançó de la Pau, la ja tradicional jornada solidària.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Museu d’Autòmats del Tibidabo obrirà gratis el primer diumenge de cada mes

A partir del 4 de maig, es pot accedir sense reserva prèvia ni haver de passar per les taquilles

On pots portar l’arbre de Nadal per a reciclar-lo a Sarrià-Sant Gervasi?

Fins al 17 de gener, l'Ajuntament habilita una vintena de punts de recollida al districte

Nadal 2024 a Sarrià-Sant Gervasi: activitats per a totes les edats

Societat Natalia Avellan Un any més, el districte de Sarrià-Sant Gervasi ofereix un ampli ventall d'activitats de Nadal per a tota la família. Mercats, obres de...

El Nadal i la malaltia d’Alzheimer: com afecta a les famílies?

són dates difícils, en les quals als cuidadors se’ls demana un sobreesforç extra amb un cost emocional i un desgast físic molt important
spot_img

El carrer de Laforja: història i curiositats

L’origen del carrer és el 1776, quan Jaume Rosés i Lleonart, pagès de Sarrià amb deutes per saldar, va vendre part de la finca del compte de Bell-lloc a Pere Delaforge i Grau, botiguer de teixits i ciutadà de Barcelona

La vegetació del voltant de la parròquia Sant Vicenç de Sarrià

L’església de Sant Vicenç de Sarrià constitueix el centre neuràlgic del barri de Sarrià. Al seu voltant se situen tres places amb nom propi que contenen sengles enjardinaments: la placeta del Roser; la plaça del Consell de la Vila, on se situa la Seu del Districte; i la plaça de Sarrià, flanquejada a ponent per la façana principal de la parròquia i a llevant per la recentment inaugurada Biblioteca J. V. Foix.

El sarrianenc Oriol Pla, primer català guanyador d’un Emmy

La sèrie, disponible a Disney+, ofereix una versió ficcionada de Giner, encarnat per Pla, que al llarg de sis episodis acompanya l’espectador en un recorregut dolorós però terapèutic

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí