Publicitat

Els Amics del Parc de l’Oreneta reben Colau al Monestir de Pedralbes: “El parc és sagrat”

Retrets entre Albert Batlle i un membre de les Amigues i Amics del Parc del Castell de l'Oreneta: "Ets un mentider compulsiu"

Publicat el 11.2.2022 13:44

Societat

Sergi Alemany

Les Amigues i Amics del Parc Forestal del Castell de l’Oreneta han aprofitat la visita d’Ada Colau al Monestir de Pedralbes aquest divendres al matí, amb motiu de la visita institucional per Santa Eulàlia (12 de febrer), per reclamar-li que aturi qualsevol intent d’obres al parc. Defensen que el procés de reurbanització inclou pavimentar més de tres quilòmetres i mig, i no ho volen permetre.

Un dels seus membres, Jordi Bigues, s’ha adreçat a l’alcaldessa de Barcelona per entregar-li una carta en què es demana la presentació d’un Pla Director de les obres i dir-li que “el parc és sagrat”, mentre que Colau li ha respost que “s’està fent un esforç de reurbanització.” El regidor de Sarrià – Sant Gervasi, Albert Batlle, ha tallat la conversa assegurant que no es pavimenta res i posteriorment ha qualificat Bigues de “mentider compulsiu.” Una de les veïnes que protestava -en total eren una desena- li ha respost, acusant el regidor i tinent d’alcaldia a la ciutat de mentir.

Publicitat

Districte ja va dir al juliol que no s’aturarien les obres, sota la convicció que són absolutament respectuoses amb l’entorn. Defensen que en l’actuació es compacta el sauló dels camins interiors del Parc del Castell de l’Oreneta, igual que s’ha fet en molts altres parcs de la ciutat, i que no es pot considerar una pavimentació de l’espai.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Junts impulsa els “Sopars de Santa Eulàlia” per reivindicar la identitat i els valors de Sarrià – Sant Gervasi

La primera edició reuneix fins a un centenar de referents culturals, socials i econòmics de Barcelona amb la participació del president Artur Mas

Una artista de Sant Gervasi signa el nou disseny dels goigs de Santa Eulàlia

L'artista Goretti Pomé dona un aire renovat i molt personal a una tradició que fa segles que acompanya els barcelonins cada mes de febrer

Els 10 articles més llegits d’El Jardí: el que ha despertat l’interès dels lectors durant el 2025

Habitatge, memòria, convivència i identitat: els temes que han marcat l’agenda informativa de Sarrià-Sant Gervasi

Salvem l’hort antic del Parc de l’Oreneta, sense barracons

Amb motiu de Santa Eulàlia, diverses entitats veïnals demanen a l'alcalde l'aturada de les excavadores
spot_img

El carrer de Vilana: història i curiositats

La urbanització s’inicià el 1864, a iniciativa de Carme de Dalmases i d’Olivart, propietària de la finca, que volia dotar a la torre d’un accés per a carruatges

La Ciudad de los Muchachos (Can Puig): memòria completa i reparació imprescindible

"Hem de reconèixer que un mateix espai pot haver estat, en moments diferents, lloc d’educació, d’acollida, d’esperança i també de dolor": l'opinió de Joan Moya

Neix el Grup d’Habitatge dels Barris de Muntanya

Es presentarà en una assemblea oberta el 25 de febrer a les 19:30 al Mercat Cultural de Vallvidrera

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí