Publicitat
spot_img

Els Reis recolliran les cartes dels infants a diverses places del districte

S'acosta la nit més màgica de l'any i els Reis recolliran cartes dels infants amb les màximes mesures sanitàries

Publicat el 4.1.2021 16:34

Societat

El Jardí

S’apropa la nit més màgica de l’any, sobretot pels infants, i tant els Patges Reials com els Reis ja tenen tot preparat perquè malgrat la pandèmia, la il·lusió s’imposi en aquest dia tant nostrat.

Els Reis a Sarrià

A Sarrià, els Patges Reials estaran recollint cartes a la plaça del Consell de la Vila aquest dilluns 4, de 16 a 20 h, i dimarts 5, de 15 a 18 h.

Publicitat
Els Reis a Sant Gervasi

Aquest any Els Reis Mags d’Orient vindran a Sant Gervasi a recollir les cartes, saludar i veure als nens i nenes del barri. Serà el dimarts 5 de gener, de 17 a 19 hores, a la plaça de la Bonanova, perquè cada nen o nena pugui lliurar la seva carta al seu rei preferit.

  • L’accés es farà pel “Control d’Accés” que estarà senyalitzat a la pl. Bonanova, on es demanaran les dades a un membre de la bombolla familiar: nom i telèfon (dades que seran destruïdes passat un mes) i es netejaran les mans amb gel hidroalcohòlic.
  • Evitar aglomeracions alhora de l’accés.
  • És obligatori portar la mascareta en tot moment.
  • Caldrà seguir els consells dels organitzadors.
Els Reis a Vallvidrera

La Bústia Reial del Districte de Sarrià – Sant Gervasi estarà a la plaça del centre Cívic de Vallvidrera d’11 a 14 h, el dimarts 5 de gener.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Punts de recollida de cartes per als Reis d’Orient a Sarrià-Sant Gervasi

Els petits de casa podran saludar ses Majestats a Vallvidrera, Sarrià i a la Bonanova

Recomanacions musicals per a la carta als Reis

Els nous treballs de The Crab Apples, Maria Cinta i els madrilenys Morgan, recomanats pel crític cultural Eduard Sant i Chalois

Els infants de Sarrià – Sant Gervasi entreguen els seus desitjos als Reis

A tot arreu, somriures, nervis i desitjos que s'acabi la pandèmia per poder veure a les persones estimades

Els esclops màgics i la màgia dels Reis

Conte de ficció per a infants
spot_img

La cotxa blava

Un ocell migrador discret però molt vistós, amb una gran diversitat de subespècies i presència regular als espais humits del territori

El mill i la camamilla: propietats i usos

Un recorregut per la tradició alimentària i remeiera d’un cereal antic i d’una herba molt estimada per la medicina popular

Les txeques de Sant Gervasi

Durant la Guerra Civil el barri va concentrar la major presència de centres que feien servir els milicians del bàndol republicà per detenir, interrogar o torturar sospitosos del bàndol nacional

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí