Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Punts de recollida de cartes per als Reis d’Orient a Sarrià-Sant Gervasi

Els petits de casa podran saludar ses Majestats a Vallvidrera, Sarrià i a la Bonanova

Publicat el 3.1.2022 19:39 · Actualitzat el 17.5.2023 11:33

Societat

El Jardí

Aquest any la covid ha tornat a limitar la presència dels Reis d’Orient a la ciutat, i a conseqüència d’això no se celebraran cavalcades als barris de Sarrià-Sant Gervasi. Malgrat això, els petits de casa sí que tindran l’oportunitat de saludar a Ses Majestats i compartir amb ells els seus desitjos nadalencs.

A Vallvidrera la bústia reial es troba al Centre Cívic Vallvidrera – Vázquez Montalbán, des del 20 de desembre i fins a la nit de Reis.

Publicitat

A Sarrià, seran els patges reials els encarregats de recollir les missives en persona. Els podreu trobar el dimarts 4 de gener, d’11 a 14 h i de 16 a 20 h, i el dimecres 5 de gener, de 12 a 14 h i de 15 a 20 h, a la plaça del Consell de la Vila. Aquests dos dies, durant l’horari de tarda, les mascotes Ti, Bi, Da i Bo, baixaran de la seva ubicació habitual, al Parc d’Atraccions Tibidabo, per amenitzar la cua dels infants que s’apleguin per entregar la seva carta als Reis Mags.

Finalment, també es podran lliurar cartes a la plaça de la Bonanova, el dimecres 5 de gener, de 17 a 21 h.

Notícies relacionades

Tornen els Reis a Sarrià-Sant Gervasi!

Melcior, Gaspar i Baltasar s'han acostat a la Seu del Districte i al carrer a saludar els infants

On es pot entregar la carta als Reis a Sarrià-Sant Gervasi el mateix dia de la cavalcada?

El 5 de gener hi haurà patges reials repartits per diferents places del districte

El Sarrià trist: no cal luxe i si proximitat

"No cal gastar molts diners, no calen grans carrosses; inventa, crea i entén que els nens volen veure els seus Reis", escriu Josep Maria Sucarrat

Recollida de cartes pels Reis d’Orient a Sarrià-Sant Gervasi 2023

Consulta els punts del barri on el 4 i 5 de gener els infants podran lliurar les cartes als patges reials
spot_img

Ràdio Farró repeteix especial per la Setmana de la Ciència amb un programa obert al públic a Vil·la Urània

El programa Fenòmens Naturals, conduït per Cristina Junyent, s'enregistrarà aquest dissabte 14 de novembre

El Via Veneto rep el reconeixement honorífic dels Premis Barcelona Restauració 2026

L'establiment de Galvany, fundat el 1967 per la família Monje, és un dels sis restaurants distingits en els guardons municipals

Parades de Castanyes a Sarrià – Sant Gervasi 2026

Descobreix on trobar les parades de castanyes i moniatos a Sarrià-Sant Gervasi aquest 2026 i fins quan estaran obertes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí