Publicitat

Entitats de Sarrià – Sant Gervasi elaboren un protocol contra les agressions masclistes

Es posarà en funcionament en el marc de les festes majors del districte, a partir del mes de setembre

spot_img

Publicat el 12.8.2019 16:33

Societat

El Jardí

La Comissió de Feminismes de Sarrià – Sant Gervasi ha creat un protocol d’actuació contra les agressions masclistes i LGTBIfòbies que començarà a funcionar en el marc de les festes majors del districte, a partir del mes de setembre.

Publicitat

Els objectius del protocol són la prevenció, l’apoderament, la resposta i la informació de retorn, el feedback. El fi últim del protocol és l’eradicació de les agressions masclistes i LGTBIfòbiques de les festes populars i tradicionals dels barris, no només amb les respostes a les possibles agressions, sinó també amb elements de prevenció: informació, sensibilització i dissuasió.

Publicitat

Un cop acabin totes les festes majors es farà un estudi amb les dades recollides per part dels agents responsables de l’aplicació del protocol. El protocol ha estat creat pels membres de la Comissió de Feminismes de Sarrià – Sant Gervasi, integrada per: Joves Vallvidrera, Casa Orlandai, Comissió de Festes del Farró, Comissió de Festes Rectoret – Sanatori, Comissió de Festes de Sarrià, Coordinació de Joves Casa Sagnier, La Pira Feminista i la Direcció de Serveis a les Persones i Territori del Districte de Sarrià – Sant Gervasi.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Així seran les festes dels barris de muntanya: la programació de Vallvidrera, Font del Mont, Mas Sauró i Mas Guimbau

Entre el 2 i el 18 de setembre celebran la seva Festa Major d'estiu diferents barris
spot_img

Ressenya: “Morir con plantas medicinales”

De la poeta, pintora i cineasta iraniana Atieh Attarzadeh, és la seva primera novel·la que es va convertir en un fenomen de popularitat al seu país, on va arribar a vendre quaranta edicions i ser una de les obres més destacades de la literatura persa contemporània

Flors, colors, fragàncies i pol·linitzadors

L’esclat de la floració a la primavera constitueix un espectacle extraordinari, un festival de formes, colors i fragàncies que magnetitza els nostres sentits. Flors i més flors, un repertori inabastable de “vida extremadament efímera” que desferma grans complicitats amb l’entorn.

Les vacances, una oportunitat de reequilibri per les persones amb Alzheimer o Parkinson

El temps lliure pot esdevenir en una oportunitat per mirar més als ulls, escoltar amb més paciència i redescobrir formes de convivència que van més enllà de la cura

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]