Publicitat
spot_img

Ernest Maragall aposta per un projecte “progressista i republicà”

Publicat el 26.10.2018 18:37

Notícies del Districte

Carme Rocamora

Ernest Maragall, conseller d’Acció Exterior de la Generalitat i veí de Sant Gervasi, ha votat a les primàries on es presenta com a únic candidat dels republicans de cara a les eleccions municipals, aquesta tarda a la seu d’Esquerra de Sarrià – Sant Gervasi, al carrer Santjoanistes.

Maragall s’ha mostrat fort i amb ganes d’afrontar una campanya que considera “apassionant”  i ha explicat que a partir de demà és l’hora dels d’Esquerra de parlar d’un projecte per Barcelona, que mereix “ser atesa, escoltada, explicada i viscuda”, un projecte de “caràcter progressista i republicà”.

Publicitat

“Anirem amb el cap ben alt, amb la convicció que Barcelona mereix”, ha declarat Maragall i preguntat per possibles pactes, ha assegurat que estan disposats a fer una unitat d’acció republicana: “Estem a l’expectativa de veure com es desenvolupen els diversos espais sobiranistes.”

Preguntat per la nova corrent catalanista del PSC, ha explicat que sempre són bones notícies que s’avanci en opcions catalanistes: “Respecto el socialisme del país, i és que com ja sabeu, em sento socialista.”

 

Ernest Maragall saluda al diputat i també veí de Sant Gervasi Gerard Gómez del Moral © Carme Rocamora

 

 

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

No hi ha dreceres per cuidar-nos: la salut demana temps

Reflexió sobre la pressa amb què vivim la salut i la importància de la prevenció

Un matí a l’escola

Un relat de Maria Àngels Viladot

Els murals del sarrianenc Adrià Bosch: una proposta per combatre el gris de les ciutats modernes

Axe Colours reactiva el seu projecte artístic i es proposa col·laborar amb les entitats locals de Sarrià

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí