Publicitat

L’escrutini final del 12-M amplia la victòria del PP a Sarrià-Sant Gervasi sobre Junts

El recompte definitiu de la Junta Electoral amplia la distància inicial de 69 butlletes a 206 entre els populars i els juntaires

spot_img

Publicat el 4.6.2024 17:10

Política

El Jardí

Tot i que inicialment, la nit electoral del 12-M a Sarrià-Sant Gervasi es va informar d’una diferència de vots entre el PP -guanyador de les eleccions al districte- i Junts, de només 69 butlletes, el recompte final de la Junta Electoral, que es pot consultar a l’app del 12-M de la Generalitat, ha conclòs que realment van ser 206 els vots que van separar les dues formacions, amb el resultat final de 18.965 vots (26,59 %) pels populars i 18.759 vots (26,30 %) pels juntaires.

Publicitat

L’escrutini definitiu de les eleccions al Parlament de Catalunya amplia, per tant, en 97 vots la distància que fins ara s’havia dit entre el PP -guanyador als barris de Galvany, la Bonanova i les Tres Torres- i Junts, victoriós al Putxet i el Farró, a Sarrià i a Valllvidrera, el Tibidabo i les Planes.

Publicitat

De fet, després d’aquesta revisió final de les urnes dels més de 30 col·legis electorals de Sarrià-Sant Gervasi, tots els partits sumen vots.

Resultats 12-M abans i després de la revisió final de la Junta Electoral

PP 18.524 vots; 18.965 vots

Junts-Puigdemont 18.455 vots; 18.759 vots

PSC 13.710 vots; 13.956 vots

Vox 5.787 vots; 5.922 vots

ERC 5.087 vots; 5.160 vots

Comuns Sumar 3.023 vots; 3.064 vots

CUP 1.805 vots; 1.825 vots

Aliança Catalana 1.324 vots; 1.358 vots

Com han votat els barris de Sarrià-Sant Gervasi el 12-M?

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un projecte ambiciós, arrelat i basat en el talent: la proposta de Junts per a Sarrià-Sant Gervasi

Xavier Trias i Titon Lailla reuneixen una vuitantena de persones amb la mirada posada en les eleccions del 2027: "Volem que Sarrià-Sant Gervasi lideri el futur de Barcelona"

Xavier Trias s’implica en la proposta de Junts per les municipals del 2027

L'exalcalde protagonitzarà una xerrada amb Titon Lailla a Vil·la Florida

Els partits polítics de Sarrià-Sant Gervasi fan balanç en l’equador del mandat

Després de dos anys d'alcaldia de Jaume Collboni, els consellers de Junts, PP, PSC, BComú i ERC miren al passat i fan propostes de futur

Titon Lailla: “Exigim a l’Ajuntament que es posi de costat de la cultura popular”

La regidora presidenta del districte denuncia la manca d’inversió en la mobilitat i els equipaments
spot_img

Finalitzen les obres d’urbanització de la part superior de la Via Augusta

Les actuacions han permès millorar la mobilitat del carrer, dotar al barri de més zona verda i implantar un nou mobiliari

Sobreviure a les agressions i a les pors: Casa Orlandai posa en comú patiments i històries de superació

En l'abordatge emocional de fets traumàtics és important trobar mecanismes per a compartir el dolor i les estratègies per fer col·lectives les vivències i exigir respostes a les institucions

L’adeu de l’Art Floral: la icònica floristeria del carrer Balmes s’acomiada

Amb més de 70 anys d’història, tanca un referent de la flor artificial a Barcelona

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí