Publicitat

Espectacular incendi d’un autobús al carrer Santaló a tocar de la plaça d’Adrià

No hi ha ferits, però sí diverses motos cremades a conseqüència del foc

spot_img

Publicat el 26.9.2023 10:48

Societat

El Jardí

Un autobús de TMB de la línia V13 s’ha incendiat aquest dimarts al matí al carrer Santaló a tocar de la plaça d’Adrià, quedant completament calcinat.

Publicitat

Tot i l’espectacularitat de les flames i l’alta columna de fum negre que ha generat, visible des de molts punts de la ciutat, no hi ha hagut cap persona ferida

Publicitat

Diverses motos han quedat cremades, les que estaven aparcades a prop de la parada d’autobús que hi ha en aquest punt on s’ha incendiat l’aparell, per causes que encara es desconeixen.

Minuts abans de les 14.00 h de la tarda l’autobús incendiat ha pogut ser retirat del carrer amb l’ajuda una grua. Aquest estiu, a Nous Barris, un autobús de TMB també es va encendre i a l’aeroport va incendiarse’n un altre.

© Cedida per Núria Satorra Menal
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Així serà la nova plaça d’Adrià: plataforma única sense circulació i més arbrat

Societat El Jardí La remodelació de la plaça d'Adrià, situada al barri de Galvany, ja és més a prop de ser una realitat. És una demanda...

Mor un home de 81 anys en un incendi a Sarrià

Els fets han ocorregut al carrer Plantada, la Guàrdia Urbana i els Mossos estan investigant les causes

Ensurt per un cotxe que ha cremat a tocar d’unes cases de Vallvidrera

Els Bombers han apagat el foc en pocs minuts, evitant que entrés al bosc de Collserola

Què cal fer si es declara un incendi forestal a Collserola?

Els Bombers de Barcelona demanen al veïnat dels barris de muntanya que es confinin a casa i truquin al telèfon d'emergècnies 112, a l'espera d'instruccions
spot_img

Elisabeth Bosch: “Defensàvem una universitat pública, catalana, científica i democràtica amb assemblees, vagues i manifestos”

Entrevista a una doctora en Química que va viure els reclams del moviment estudiantil en ple franquisme

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri

Joaquim Campanyà: “Volem convertir el Teatre de Sarrià en un referent cultural de Barcelona”

Qualitat, continuïtat i innovació: el Teatre de Sarrià obre la seva temporada amb ambició

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]