Publicitat

L’activista Eva Ceano-Vivas serà consellera dels comuns a Sarrià-Sant Gervasi

Munsa Mumpió, veïna de Galvany i vinculada a l'àmbit educatiu, farà tàndem amb l'actual presidenta de l'Associació Veïnal al Consell Plenari

spot_img

Publicat el 17.7.2023 16:31

Política

Carme Rocamora

L’activista sarrianenca Eva Ceano-Vivas, presidenta de l’Associació Veïnal de Sarrià des de l’any 2015, serà una de les dues noves conselleres de Barcelona en Comú a Sarrià-Sant Gervasi. Així ho ha pogut saber El Jardí de fonts de la formació, després que l’assemblea dels comuns al districte hagi dut a terme una votació per escollir les noves representants de l’espai al Consell Plenari. A diferència dels seus predecessors en el càrrec, treballarà des de l’oposició i no al Govern. No és la primera activista veïnal del districte que fitxa per un partit, després que el mandat anterior l’expresidenta de l’Associació de Veïns del Farró, Alícia Cercó, exercís com a consellera de districte per Esquerra Republicana.

Publicitat

Ceano va començar la seva etapa associativa quan el seu fill va entrar a una escola de l’Eixample, on no hi havia AMPA. Amb un grup de persones la van crear i van liderar grans reivindicacions com la necessitat d’un nou edifici per al centre. Quan el seu fill va passar a estudiar a l’Institut Menéndez i Pelayo, també va decidir entrar a l’AMPA. Després d’una etapa per l’Eixample tornava a Sarrià, el barri dels seus pares, avis i rebesavis. La seva germana la va animar a participar de l’Associació de Veïns de Sarrià, on sota la seva presidència s’ha aprovat un canvi de nom a Associació Veïnal de Sarrià i l’entitat ha rebut un Premi Agenda 2030, entre altres.

Eva Ceano-Vivas: “No importa qui hi hagi a Sant Jaume. Les inversions aquí són mínimes”

Publicitat

Ceano farà tàndem amb Munsa Mumpió, veïna de Galvany vinculada a l’àmbit de l’educació i que en els últims anys ha assessorat el diputat Joan Mena al Congrés dels Diputats i al regidor Pau González a l’Ajuntament de Barcelona.

Ceano i Mumpió agafaran d’aquesta manera el testimoni dels últims dos regidors dels comuns del districte, Max Cahner i Cristina Cardona, que no repeteixen en aquest mandat. Ambdós, van entrar al Consell Plenari un cop van dimitir en bloc els seus predecessors: Joan Manuel del Llano i Llorenç Sena.

Estem treballant per ampliar aquesta notícia.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sentència ferma a Can Raventós: el Suprem rebutja el recurs de la promotora i referma la lluita de la plataforma veïnal

L'alt tribunal rebutja el recurs de cassació de la promotora CORP i la sentència passa a ser ferma; Defensem Can Raventós exigeix la permuta total a l'Ajuntament i convoca una cercavila reivindicativa

Consell Plenari: estat de les obres i proposicions debatudes

L'última sessió al districte va servir per actualitzar la reforma de Balmes, descartar el CAP de la Bonanova i refermar l'aposta de Defensem Can Raventós

El Jovent Republicà reuneix gairebé una cinquantena de veïns en un acte sobre el cooperativisme a la plaça de Sarrià

Amb el lema “Que no et prenguin el pèl”, s'ha debatut sobre els problemes laborals de la joventut actual

Els Salesians de Sarrià supera el 97% dels aprovats en BI i se situa entre les millors escoles amb aquest programa

Mentre la mitjana global d'aprovats en Batxillerat Internacional és del 80,1%, aquest centre es troba 17 punts per sobre
spot_img

Desmantellat un club cannàbic il·legal que venia droga a menors al carrer Sagués

Durant l'operatiu, els Mossos van intervenir 750 grams de marihuana i més de 700 euros en efectiu

Sarrià-Sant Gervasi manté el lideratge socioeconòmic: se situa un 52% per sobre de la renda mitjana

Tot i l'elevat nivell adquisitiu, la renda del districte no està distribuïda de manera uniforme

L’última barra de pa del Forn Sarrià

Després de més de 50 anys aixecant la persiana del carrer Major, els Aranda s'acomiaden del barri envoltats d'agraïments: "El vostre forn, la nostra escalfor"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]