Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

L’activista Eva Ceano-Vivas serà consellera dels comuns a Sarrià-Sant Gervasi

Munsa Mumpió, veïna de Galvany i vinculada a l'àmbit educatiu, farà tàndem amb l'actual presidenta de l'Associació Veïnal al Consell Plenari

Publicat el 17.7.2023 16:31 · Actualitzat el 17.7.2023 17:05

Política

Carme Rocamora

L’activista sarrianenca Eva Ceano-Vivas, presidenta de l’Associació Veïnal de Sarrià des de l’any 2015, serà una de les dues noves conselleres de Barcelona en Comú a Sarrià-Sant Gervasi. Així ho ha pogut saber El Jardí de fonts de la formació, després que l’assemblea dels comuns al districte hagi dut a terme una votació per escollir les noves representants de l’espai al Consell Plenari. A diferència dels seus predecessors en el càrrec, treballarà des de l’oposició i no al Govern. No és la primera activista veïnal del districte que fitxa per un partit, després que el mandat anterior l’expresidenta de l’Associació de Veïns del Farró, Alícia Cercó, exercís com a consellera de districte per Esquerra Republicana.

Ceano va començar la seva etapa associativa quan el seu fill va entrar a una escola de l’Eixample, on no hi havia AMPA. Amb un grup de persones la van crear i van liderar grans reivindicacions com la necessitat d’un nou edifici per al centre. Quan el seu fill va passar a estudiar a l’Institut Menéndez i Pelayo, també va decidir entrar a l’AMPA. Després d’una etapa per l’Eixample tornava a Sarrià, el barri dels seus pares, avis i rebesavis. La seva germana la va animar a participar de l’Associació de Veïns de Sarrià, on sota la seva presidència s’ha aprovat un canvi de nom a Associació Veïnal de Sarrià i l’entitat ha rebut un Premi Agenda 2030, entre altres.

Eva Ceano-Vivas: “No importa qui hi hagi a Sant Jaume. Les inversions aquí són mínimes”

Publicitat

Ceano farà tàndem amb Munsa Mumpió, veïna de Galvany vinculada a l’àmbit de l’educació i que en els últims anys ha assessorat el diputat Joan Mena al Congrés dels Diputats i al regidor Pau González a l’Ajuntament de Barcelona.

Ceano i Mumpió agafaran d’aquesta manera el testimoni dels últims dos regidors dels comuns del districte, Max Cahner i Cristina Cardona, que no repeteixen en aquest mandat. Ambdós, van entrar al Consell Plenari un cop van dimitir en bloc els seus predecessors: Joan Manuel del Llano i Llorenç Sena.

Estem treballant per ampliar aquesta notícia.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Roben la “Petxineta”, una escultura que guarnia un escocell de plaça del Consell de la Vila de Sarrià

L'Associació Veïnal de Sarrià lamenta l'incivisme i fa una crida a cuidar els escocells de la vila

Mor el poeta sarrianenc Frederic Bou

Autor de diferents llibres de poesia i narracions biogràfiques, com ara la Història de Sarrià en vers, era un incansable difusor de la cultura catalana i sarrianenca

Els partits polítics de Sarrià-Sant Gervasi fan balanç en l’equador del mandat

Després de dos anys d'alcaldia de Jaume Collboni, els consellers de Junts, PP, PSC, BComú i ERC miren al passat i fan propostes de futur

Sentència ferma a Can Raventós: el Suprem rebutja el recurs de la promotora i referma la lluita de la plataforma veïnal

L'alt tribunal rebutja el recurs de cassació de la promotora CORP i la sentència passa a ser ferma; Defensem Can Raventós exigeix la permuta total a l'Ajuntament i convoca una cercavila reivindicativa
spot_img

Cal·listènia al Parc del Putxet

"El Parc del Putxet és un espai privilegiat per promoure la salut i la vida activa. La comunitat que s'ha creat al voltant de la cal·listènia és un exemple de com els espais públics poden generar convivència, relacions positives i benestar"

El teu mapa vital: com començar a llegir el teu «cel» personal

Només entenent els patrons que ens fan interpretar el món d'una manera o una altra, podrem entendre per què el nostre cos decideix activar certs símptomes

Des del doble fons d’un armari

El relat d'Elsa Corominas

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí