Publicitat

FGC renova la via entre les estacions de Les Tres Torres i Sarrià

Les obres afectaran puntualment a la circulació els dies 23, 24, 30, 31 d'octubre i 1 de novembre

spot_img

Publicat el 21.10.2021 7:00

Societat

El Jardí

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) iniciarà aquest dissabte 23 d’octubre unes obres subterrànies entre les estacions de les Tres Torres i Sarrià, que afectaran a la circulació de trens durant dos caps de setmana, però no als dies feiners.

En total són 378 metres de vies intervinguts per “millorar la fiabilitat de les circulacions” i “augmentar la capacitat de resposta” davant possibles incidències en el servei, segons una nota de FGC. 

Publicitat

Dissabte 23 i diumenge 24 d’octubre

les línies L6 Sarrià i L12 Reina Elisenda estaran fora de servei, mentre que els trens de les línies S1 Terrassa i S2 Sabadell pararan a totes les estacions de la línia Barcelona-Vallès i cobriran d’aquesta manera el servei de les estacions de la línia L6. Les persones usuàries de la línia L12 podran utilitzar com a alternativa el servei del bus número 68 i de la línia N7 de NitBus, i es mantindran els horaris habituals de les línies S1, S2 i L7.

Dissabte 30 i diumenge 31 d’octubre i dilluns 1 de novembre

Hi haurà servei alternatiu per carretera amb autobús entres les estacions de La Bonanova i Sarrià, mentre que els trens que circulin entre les estacions de Sarrià i Terrassa Nacions Unides i Sabadell Parc del Nord mantindran els seus horaris habituals. Els trens que circulin entre les estacions de La Bonanova i Pl. Catalunya modificaran els seus horaris habituals i la línia L12 Reina Elisenda estarà fora de servei. Les persones usuàries d’aquesta línia podran utilitzar com a alternativa el servei del bus número 68 i de la línia N7 de NitBus

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

Les obres de Balmes arriben a la fase final

Les actuacions es traslladen al costat Llobregat i acabaran a començaments d'estiu

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

Es reobre provisionalment la circulació a Mandri després de tallar-se per les obres de l’L9/10

A partir del 10 de febrer es restablirà la circulació en dos carrils, un per sentit, entre el passeig de la Bonanova i el carrer de Bigai
spot_img

El veïnat de Sarrià – Sant Gervasi és el que menys queixes presenta a la Sindicatura de Greuges de Barcelona

Amb poc més de 150.000 veïns, el districte va registrar només 4,29 denúncies per cada 10.000 habitants

Sarrià – Sant Gervasi, entre els districtes amb menys execució dels pressupostos participatius

Les dues propostes més endarrerides són les que més suports van rebre durant el procés de votació dels pressupostos participatius

David Bondia: “Cuidar el verd no és decoratiu, és un tema de salut i de vida”

Entrevista al síndic de greuges de Barcelona i professor de Dret Internacional Públic a la UB

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí