Publicitat

La final de la Champions amb el Barça femení es podrà veure al Mercat Cultural de Vallvidrera

La Penya Barcelonista Vallvidrera promou la trobada el dissabte 25 de maig a la tarda, esperant que les jugadores guanyin per tercer cop el títol

spot_img

Publicat el 17.5.2024 11:30

Societat

El Jardí

El Barça és un sentiment, o com es diu popularment i històricament, és ‘més que un club’. Amb milers de socis i simpatitzants arreu del planeta, també compta amb més de mil penyes repartides per tot el món. Dues d’elles, la Penya Blaugrana Tres Torres i la Penya Barcelonista Vallvidrera, es troben a Sarrià-Sant Gervasi.

Publicitat

En el cas d’aquesta última penya, compta amb il·lustres socis com el doctor Garcia. Vallvidrera, però, també compta amb un veí jugador de l’equip Barça Genuine, Adrià Alonso, que alhora és un fan incondicional d’una jugadora del primer equip del Barça femení, Aitana Bonmatí, que amb les seves companyes tindran l’oportunitat el dissabte 25 de maig, a les 18 h, de disputar la final de la Champions League, la màxima competició europea entre clubs. El rival serà un equip francès, l’Olympique de Lió.

Publicitat

Projecció de la final al Mercat Cultural amb servei de bar

Vallvidrera no es vol quedar enrere, i si l’Ajuntament de Barcelona estudia instal·lar una pantalla gegant a la plaça Catalunya, ells faran servir el projector del Mercat Cultural de Vallvidrera per veure el partit amb tot el veïnat. Hi haurà servei de bar.

La final de la Champions, que es disputarà a Bilbao a l’estadi de San Mamés, serà la cinquena per a les blaugrana, la quarta consecutiva. Fins ara, el Barça femení ha guanyat al llarg de la història dues vegades aquesta competició: el 2021 i el 2023. 

https://twitter.com/FCBfemeni/status/1784311559897973045

Notícies relacionades

El Mercat Cultural, l’equipament dels barris de muntanya

El projecte es va iniciar fa dos anys i té com a eixos principals la comunitat i participació, la cultura de proximitat i la transició ecosocial

Pere Romeu, el nou entrenador del Barça femení amb un passat al CP Sarrià

El nou tècnic blaugrana va ser jugador i entrenador al club degà del futbol a la vila de Sarrià

El Mercat Cultural de Vallvidrera: un espai on viure-hi

El 30 de setembre va ser un dia molt important pels barris de muntanya amb la inauguració del Mercat en un espai tancat durant 13 anys
spot_img

Fibromiàlgia i estimulació cognitiva: claus per millorar la qualitat  de vida

L'objectiu de l'estimulació cognitiva és ajudar a estabilitzar o millorar els símptomes i el deteriorament cognitiu

L’Ajuntament inicia el projecte de soterrament del cablejat de Ganduxer

Al consell de barri de les Tres Torres, Districte també anuncia que descarta simplificar la línia V9 per l'alta afluència en horari escolar

Quins edificis de Sarrià-Sant Gervasi participen en les Setmanes d’Arquitectura 2025?

Del 12 de maig al 28 de juny, nou espais del districte acullen exposicions, concursos i tallers, entre altres

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí