Publicitat

Ha mort David de Moragues i Maragall

Fotògraf professional, la seva vida va girar sempre al voltant de l'art i del barri del Farró

spot_img

Publicat el 20.5.2020 10:30

Societat

El Jardí

En les últimes hores ens ha deixat als 82 anys i víctima d’una malaltia un personatge destacat del Farró, en David de Moragues i Maragall. Nascut el 1937 a Sant Gervasi, va ser fotògraf, pintor, escultor i ceramista.

Publicitat

La vida de David Moragues i Maragall (1937-2020) va girar sempre al voltant de l’art. Va viure primer a Sarrià i després s’instal·là al passatge de Sant Felip, al barri del Farró. Els que el van conèixer saben que era un enamorat del seu carrer i del barri, i això el va portar a adquirir un compromís amb l’organització dels Tallers Oberts, ara fa vuit anys.

Publicitat

El setembre passat, al pregó de la Festa Major, la Roser Busquets va llegir un text preparat amb la col·laboració del David, la Montserrat Pla i en Francesc Daumal, on es parlava del naixement d’aquesta moguda farronenca.

El blog Finestres del Farró s’ha fet ressò de la seva mort i li dedica un ampli espai.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Mor Lluís Reverter, sarrianenc, polític socialista i amb un ferm compromís amb l’activisme cívic

Veí carismàtic i popular, ha mort a 82 anys després d’una vida dedicada al barri; en l’àmbit estatal, gràcies al seu caràcter democràtic va facilitar les relacions entre els militars d’origen franquista i el Govern de Felipe González

Concert solidari del Rotary Sarrià 2025: beneficis per Assís i gòspel a la Parròquia Sant Vicenç de Sarrià

Entrevista a Enric López, president del Rotary Sarrià, que explica les novetats del concert benèfic d'enguany

Sofia i Adrià, activistes de Sant Gervasi a la Flotilla a Gaza: “Si guanya el sionisme, guanya l’extrema dreta”

“Dessensibilitzar-nos a les imatges de Palestina és dessensibilitzar-nos a la violència policial local”: els santgervasiencs que es van embarcar per arribar a Gaza parlen amb El Jardí

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí