Publicitat

Ha mort David de Moragues i Maragall

Fotògraf professional, la seva vida va girar sempre al voltant de l'art i del barri del Farró

spot_img

Publicat el 20.5.2020 10:30

Societat

El Jardí

En les últimes hores ens ha deixat als 82 anys i víctima d’una malaltia un personatge destacat del Farró, en David de Moragues i Maragall. Nascut el 1937 a Sant Gervasi, va ser fotògraf, pintor, escultor i ceramista.

Publicitat

La vida de David Moragues i Maragall (1937-2020) va girar sempre al voltant de l’art. Va viure primer a Sarrià i després s’instal·là al passatge de Sant Felip, al barri del Farró. Els que el van conèixer saben que era un enamorat del seu carrer i del barri, i això el va portar a adquirir un compromís amb l’organització dels Tallers Oberts, ara fa vuit anys.

Publicitat

El setembre passat, al pregó de la Festa Major, la Roser Busquets va llegir un text preparat amb la col·laboració del David, la Montserrat Pla i en Francesc Daumal, on es parlava del naixement d’aquesta moguda farronenca.

El blog Finestres del Farró s’ha fet ressò de la seva mort i li dedica un ampli espai.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Una guia per temps de bolets

Josep Maria Vidal i Fina Comas publiquen un llibre sobre 25 bolets, la seva descripció, qualitats i com cuinar-los

Curiositats i història del carrer de Francolí

El carrer ha canviat molt del seu aspecte tradicional, s’hi han edificat nombroses cases modernes i en queden poques d’antigues

Adrià Plazas ja és a Barcelona: així l’han rebut després d’estar detingut a Israel

L'activista del Sindicat d'Habitatge de Cassoles, que va estar embarcat en els vaixells de la Flotilla, rep l'escalf de 400 persones a l'aeroport del Prat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí