Dimarts 05, desembre 2023
9.2 C
Sant Gervasi
9.1 C
Sarrià
Publicitat

Isona Passola es convertirà en la primera presidenta de l’Ateneu Barcelonès

Es tractarà de la junta directiva de l'Ateneu amb més presència femenina en els 160 anys d'història de la institució

Publicat el 3.2.2021 11:47

Societat

El Jardí

La sarrianenca Isona Passola es convertirà en la primera dona presidenta de l’Ateneu Barcelonès. Segons ha informat Nació Digital, la directora i guionista ha presentat una candidatura que no haurà d’anar a eleccions perquè ha estat l’única llista presentada.

Publicitat

L’actual presidenta de l’Acadèmia del Cinema Català, càrrec que li toca abandonar aquest any, es presenta per succeir en el càrrec a l’historiador Jordi Casassas. En l’equip de Passola, que es donarà a conèixer al complet el 23 de març, hi figuren com a vicepresidents l’escriptora Lluïsa Julià, que dirigirà l’activitat cultural; Genís Roca, expert en transformació digital que gestionarà la vicepresidència econòmica de l’entitat, i el tecnoantropòleg Ricard Faura serà el nou secretari de l’Ateneu.

Publicitat

https://twitter.com/isonapassola/status/1356929227245953024?s=20

A través de Twitter l’entitat ha confirmat que es tractarà de la junta directiva amb més presència femenina en els 161 anys d’història de la institució.

És el primer cop en més de vint anys que l’Ateneu Barcelonès no viurà unes eleccions disputades.

Isona Passola: “Les escoles públiques han salvat la cultura popular a Sarrià”

Publicitat

Subscriu-t'hi

Dona suport al periodisme cooperatiu i de proximitat



PDF per 30€ l'any
PDF + PAPER per 45 € l'any

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.