Publicitat

La Biblioteca Clarà tanca uns mesos per obres de millora

A partir del 28 d'abril començarà la reforma de la façana, la zona d'accés i el sistema de ventilació

spot_img

Publicat el 17.4.2025 10:49

Cultura

El Jardí

La Biblioteca Clarà estarà tancada durant uns mesos a partir del 28 d’abril per obres de millora i manteniment. L’actuació tindrà una durada de sis mesos, segons està previst.

Publicitat

La intervenció d’aquest equipament ubicat al carrer del Doctor Carulla, al barri de les Tres Torres, consistirà en unes obres de rehabilitació de les façanes, per tal de sanejar i segellar les esquerdes i fissures existents. Amb l’objectiu d’evitar possibles filtracions d’aigua a l’interior de l’edifici, es col·locaran proteccions i s’impermeabilitzarà el conjunt.

Publicitat

Així mateix, també es farà una adaptació de les instal·lacions de climatització existents. La instal·lació de recuperadors de calor amb filtratge d’aire exterior al sistema de climatització permetrà millorar la ventilació i augmentar el confort tèrmic. En últim lloc, l’actuació a l’àrea d’accés de la biblioteca consistirà en la renovació del paviment, del sistema d’il·luminació i del mobiliari.

Tot i així, els veïns del districte podran continuar gaudint de les biblioteques més properes, la Biblioteca Sant Gervasi – Joan Maragall, ubicada al número 85 del carrer Sant Gervasi de Cassoles, i la Biblioteca J.V. Foix de Sarrià, situada a la plaça de Sarrià. I el retorn dels documents en préstec es poden fer a qualsevol biblioteca de la ciutat.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

L’Ajuntament inicia el projecte de soterrament del cablejat de Ganduxer

Al consell de barri de les Tres Torres, Districte també anuncia que descarta simplificar la línia V9 per l'alta afluència en horari escolar

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf
spot_img

La castanyada 2025 a Sarrià-Sant Gervasi

La programació de totes les activitats barri a barri

S’inaugura un nou espai lúdic i esportiu a la plaça Germans Rubió i Bellver

El nou mobiliari s'instal·la després de l'impuls de l'Associació de Veïns del Peu del Funicular

La canyella: propietats, usos i curiositats

En el camp de la medicina popular la canyella s’ha utilitzat contra els refredats i processos febrils, per alleujar els trastorns digestius i per deturar la diarrea

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí