Diumenge 19, gener 2025
10.1 C
Sant Gervasi
10.2 C
Sarrià
Publicitat

La ciutat de les tres catedrals

L’escriptor i advocat sarrianenc Jordi Verdaguer presenta la seva tercera novel·la

spot_img

Publicat el 13.11.2018 9:00

Arts i Lletres

El Jardí

L’escriptor i advocat sarrianenc Jordi Verdaguer ha presentat la seva tercera novel·la, La ciudad de las tres catedrales, a la Casa del Llibre de la Rambla Catalunya. L’acte va ser presentat per Ramon Baiget, historiador de l’art, que va destacar que la novel·la, ambientada en la Barcelona del segle XIII, reflecteix el món cristià de l’època convivint juntament amb el jueu i el musulmà.

Publicitat

Jordi Verdaguer va explicar com va iniciar aquesta novel·la: arran d’un viatge que va fer a Síria i com a partir d’aquest moment va començar a esbossar la novel·la recopilant informació de l’època per poder redactarla.

Publicitat

Entre les qüestions plantejades pel públic present cal destacar la importància de la dona en la “ombra” durant l’Edat Mitjana; doncs un clar exemple es reflecteix en aquesta novel·la quan la mare de Jaume I “el conqueridor” es “va sacrificar” pel seu fill perquè, com a futur rei, triomfés com a monarca

Carme Rocamora
Carme Rocamora
El primer dia de classe a la UAB em van preguntar perquè volia ser periodista. Suposo que per aquell ideal d’intentar donar veu a aquells que els hi han tret, o bé perquè són ignorats, o bé perquè no se’ls sent prou. He tingut la sort de practicar-ho, amb més o menys destresa, aprenent a mitjans com La Vanguardia, Europa Press o ElNacional.cat. Actualment, treballo com a redactora de política a Nació. I continuo aprenent dia a dia a El Jardí, el diari que m’ha mostrat que cadascuna de les coses que passen als barris, per petita que sigui, mereix ser explicada.
Publicitat
spot_img

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.