Publicitat

La Clínica Veterinària Delphis de Sarrià entrega un respirador al Departament de Salut

Remarquen la necessitat que els veterinaris es posin a disposició "per ajudar en tot allò que sigui possible" en la lluita contra el coronavirus

Publicat el 29.3.2020 11:16

Salut

Eduard Reig Palau (@Neuscatala1)

La Clínica Veterinària Delphis, ubicada al carrer Major de Sarrià, ha fet entrega aquest dissabte d’un equip de respiració assistida del Departament de Salut, en el marc de les accions del Col·legi de Veterinaris, que està fent entrega de materials per la lluita contra el coronavirus.

L’aparell que han entregat permet controlar les respiracions de manera automàtica, funció de vital importància per als pacients amb afectacions respiratòries greus degut al coronavirus. Cal remarcar que aquesta mena d’aparells controlen les respiracions del malalt sense que cap professional mèdic hagi d’estar ventilant manualment.

Publicitat

Des de la clínica remarquen que és moment que els veterinaris, com a professionals de salut, posin tot el que està a les seves mans “per tal d’evitar el col·lapse del sistema sanitari i ajudar en tot allò que sigui possible”.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

El Putxet recupera la Caseta de Nines

Una restauració íntegra ha permès que la caseta torni a tenir l'aspecte original després d’anys de degradació

Atraquen una joieria de Sarrià en plena llum del dia

Els Mossos d'Esquadra han detingut cinc lladres i el propietari de l'establiment ha resultat ferit

Bernat Padrosa: “Vaig començar en una habitació fent classes particulars i ara coordino dues escoles de música”

Conversem amb el creador de Trèmolo sobre el valor de l'educació musical i els seus nous projectes al barri del Farró

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí