Publicitat

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri

spot_img

Publicat el 10.9.2025 16:40

Esports

Raúl Hernández Tinoco

El barri de Sarrià ha viscut un cap de setmana inoblidable amb l’estrena de la primera edició de la Copa Sarrià, celebrada els dies 6 i 7 de setembre a les instal·lacions del col·legi Sant Ignasi. L’esdeveniment ha convertit el districte en punt neuràlgic del futbol amateur barceloní, amb una assistència que ha superat les 2.000 persones i un ambient marcat per la convivència, l’emoció esportiva i l’esperit de barri. 

Publicitat

La competició ha reunit vuit equips federats de Sarrià-Sant Gervasi, que van disputar un intens torneig eliminatori amb partits de 45 minuts. El CP Sarrià es va proclamar campió de la fase d’honor després de superar l’amfitrió Sant Ignasi per 3-1 en una final plena de ritme i emoció. En la fase de consolació, el títol se’l va endur el Sagrat Cor Sarrià, imposant-se per la mínima (1-0) davant del Racing Sarrià. 

Publicitat

La cita va tenir, a més, un marcat caràcter festiu. Els Tabalers de Sarrià van posar música i energia entre les finals, convertint l’esdeveniment en una veritable celebració comunitària. El lliurament de premis va comptar amb la presència de la regidora Titon Lailla, en representació del Districte, i de Daniel Parra, delegat del Barcelonès de la Federació Catalana de Futbol. 

Els impulsors de la Copa, Jordi Rivera i Marc Collado, van valorar molt positivament aquesta primera experiència. Rivera va subratllar la gran resposta del públic, mentre que Collado va remarcar que es tracta només d’un punt de partida: “Ja pensem en la propera edició, amb l’objectiu de créixer i consolidar aquest torneig com una cita imprescindible al calendari amateur.” 

L’organització també va voler destacar el paper clau dels patrocinadors —Fisioreact, Sa Forana, Condalfruit, Twofive i AG8 Protection— que han fet possible un projecte que neix amb la voluntat de perdurar. 

Amb aquest debut, la Copa Sarrià s’erigeix no només en una competició esportiva, sinó com una nova tradició social al districte, que vol reforçar valors com l’esportivitat, el respecte i l’orgull de pertinença al barri.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El C.P Sarrià homenatja Josep Calderó, ‘Pitu’

El camp de l'Àliga va acollir el reconeixement al president honorífic de l'entitat, que ha estat vinculat durant més de 70 anys al C.P

L’avinguda del Tibidabo celebra 110 anys d’història de l’automobilisme i reivindica el retorn del Tramvia Blau

El RACC, l’Associació de Veïns i l’Ajuntament de Barcelona organitzen un acte commemoratiu el dissabte 9 de novembre

Maria Antònia Simó i Andreu, alpinista i escaladora

Va escalar i esquiar fins als 80 anys i va obrir una via per a moltes altres alpinistes i escaladores que han vingut després
spot_img

Adrià Plazas es nega a signar la deportació per “continuar exercint pressió” a Israel

L'activista del Sindicat d'Habitatge de Cassoles i membre de la direcció de la CUP va ser retingut l'1 d'octubre mentre estava en un dels vaixells de la Flotilla camí a la Franja de Gaza

La morera de la seda: història i usos

És un arbre provinent de l'est de la Xina conreat arreu del món pel valor de les seves fulles

Les ressenyes de la Casa Usher: Anna Starobinets

Aquesta tardor arriba la seva novel·la més ambiciosa El vado de los zorros, un thriller místic i fantàstic ambientat a la frontera entre Manxúria i la Unió Soviètica el 1945

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí