Publicitatspot_img
Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

La Festa Major de Vallvidrera comença aquest divendres i s’allargarà fins el dia 19

El pregó (21 h vespre) a càrrec de l'exfornera del barri, Maria Elena, donarà el tret de sortida a deu dies d'activitats

Publicat el 10.9.2021 8:46 · Actualitzat el 11.9.2021 9:49

Cultura

El Jardí

La Festa Major de Vallvidrera arrenca aquest divendres amb activitats de tota mena que s’allargaran fins al 19 de setembre. Durant aquest mes s’estan celebrant diferents festes majors tant als barris de muntanya com a altres zones del districte.

La festa a Vallvidrera començarà quan siguin les nou del vespre, amb el pregó a càrrec de l’exfornera del barri, Maria Elena. Durant anys, a més, ha estat una persona molt activa amb les entitats de Vallvidrera, organitzant la Festa Major i participant dels pastorets. Un cop acabi el seu discurs, la festa continuarà amb l’actuació teatral de la Companyia Fontmontina.

Publicitat

Amb aquest tret de sortida comencen un total de deu jornades d’esmorzars, mercats, tornejos esportius, gimcames, espectacles i concerts amb grups com Ambauka (per un públic familiar) i el Pony Pisador. A causa de la situació sanitària, els organitzadors, l’Associació Mont d’Orsà de Veïns de Vallvidrera, demana a les persones que assisteixin amb antel·lació a les activitats per poder fer el registre addient i garantir una bona entrada al recinte. Es pot consultar el programa sencer en aquest enllaç.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí