Publicitat
spot_img

La Llibreria de la Plaça de Sarrià desplega una lona amb un missatge al veïnat: “Gràcies, gràcies, gràcies”

El negoci, que treballa per reobrir al maig, vol agrair les mostres d'estima rebudes per la ciutadania

Publicat el 13.2.2023 16:57

Societat

El Jardí

La Llibreria de la Plaça de Sarrià, incendiada fa dues setmanes, ha desplegat una lona aquest dilluns al migdia a l’entrada del local, en agraïment a les mostres de suport rebudes del veïnat: “Sarrià, gràcies, gràcies, gràcies”, es pot llegir. També s’informa que es treballa per obrir “ben aviat”, cap a mitjans de maig segons ha pogut saber aquest diari. Des de fa dies, a l’entrada de la llibreria els veïns hi han anat dipositant missatges de suport i estima, en una acció que recorda a la que el veïnat de Sarrià va fer a la porta del taller floral de Flora Miserachs tancat arran de la pandèmia. “És espectacular i molt emocionant la resposta de la gent”, ha explicat a El Jardí la copropietària de la llibreria, Rosa Bassedas.

Les germanes Bassedas treballen per reobrir al maig

Des que es va cremar el local per causes que encara s’investiguen, apuntant a un tema elèctric, les germanes Maria i Rosa Bassedas s’han dedicat en cor i ànima a treballar pel renaixement de la llibreria d’entre les cendres. “No es va salvar res, el que no està cremat està fumat i brut i no es podrà vendre, però mirarem de fer alguna cosa perquè sap greu llançar-ho”, ha explicat a El Jardí Rosa Bassedas. Ara mateix la llibreria està “gairebé neta” després de dues setmanes de neteja a l’interior, i si tot va bé al maig podria tornar a aixecar la persiana. No arribaran a temps per la festivitat de Sant Jordi, però no se’l perdran: “Estarem a la plaça, això segur”. En el moment de l’incendi, la llibreria comptava amb un estoc important, després d’haver-se “proveït fort” per les festes de Nadal.

Publicitat

La Llibreria de la Plaça va obrir fa cinc anys agafant el relleu a la Llibreria Hernández, fundada fa més de mig segle, l’any 1963. Per estar al dia de les novetats al voltant de la reobertura de la llibreria, les germanes Bassedas han apostat per fer d’Instagram el seu canal principal.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf
spot_img

Arrenca el concurs del cartell de la Festa Major de Sant Gervasi 2026

Les obres es poden presentar fins al 15 de febrer; s'han de lliurar en format digital per a impressió en quadricromia (4 colors) i han de fomentar els valors cívics  i culturals de la festivitat

El duc: curiositats i característiques

És la més grossa de les nostres rapinyaires nocturnes, resident i ben distribuïda arreu del territori, sobretot en ambients mediterranis de baixa i mitja muntanya

Una exposició a la Fundació Rocamora tanca els actes del 150è aniversari del naixement d’Isabel Llorach

La mostra, comissariada per Javier Baladia, té lloc del 12 de desembre de 2025 al 12 de febrer de 2026

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí