Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

La Ponència del Nomenclàtor abordarà el canvi de nom de Reis Catòlics el gener

La proposta ciutadana de Vallvidrera s'abordarà 10 mesos després de ser aprovada al Consell Plenari del Districte

Publicat el 15.12.2020 13:44

Societat

Carme Rocamora

Uns 10 mesos després de l’aprovació del canvi de nom de Reis Catòlics per Elisa Moragas al Consell Plenari del Districte, la Ponència del Nomenclàtor de Barcelona abordarà el canvi en la seva propera sessió, que se celebrarà el 19 de gener de 2021.

Així ho ha sapigut la plataforma Canviem Reis Catòlics de Vallvidrera, i no perquè l’Ajuntament els hagi contestat, malgrat ho hagin preguntat en diverses ocasions, sinó gràcies a una pregunta que va registrar el conseller del districte Nil Font, d’Esquerra Republicana.

Publicitat

Aquest diari també es va posar en contacte fa gairebé un mes amb l’Ajuntament per preguntar sobre l’estat d’aquest tràmit, però en cap moment n’ha obtingut resposta.

https://twitter.com/CanviemC/status/1338531325884723202?s=20

Després que sigui abordada en aquesta Comissió i si tots els tràmits estan correctes, caldrà la signatura del decret per part de l’alcaldessa, Ada Colau, i del president de la Ponència, Jordi Rabassa, per procedir després amb d’altres accions com ara el canvi de plaques del carrer.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Les propostes d’ERC per a Sarrià-Sant Gervasi en les eleccions municipals 2023

El programa d'Ernest Maragall incorpora la implementació d'eixos cívics a La Bonanova i El Putxet, la recuperació de Can Ponsic i l'obertura de la finca Muñoz Ramonet

Nil Font (ERC): «Seria un error que la biblioteca de Sarrià no portés el nom d’una dona»

El conseller de districte considera que socialment hi ha un deute històric amb les dones

Nil Font (ERC): «Cal repensar els òrgans de participació ciutadana»

El portaveu republicà considera que s'ha assistit a "un joc arbitrari" entre el Govern i la presidenta del Plenari per deixar parlar a certs col·lectius

Nil Font (ERC): «Salvar Can Raventós sempre ha estat una prioritat per ERC»

El conseller portaveu d'ERC insta el Govern municipal a trobar una solució per "evitar perdre més patrimoni"
spot_img

Els mites grecs com no els has llegit mai

La tetralogia de Stephen Fry que reinventa els grans relats de la mitologia amb humor, rigor i una mirada contemporània

Arriba la 14a edició de la Correm Junts, la gran festa de l’esport i la inclusió d’Aspasim

El proper 25 d’octubre, els carrers de Sarrià tornaran a acollir la milla inclusiva; les inscripcions estan obertes del 15 de setembre al 15 d’octubre

El CP Sarrià celebra 75 anys de futbol, barri i família

El club commemorarà l'aniversari amb una temporada plena d'actes oberts al barri, marcada pel record del fundador Josep 'Pitu' Calderó i amb l'objectiu de continuar sent una referència del futbol base

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí