Publicitat

La Sindicatura de Greuges fa seguiment presencial de nit del porta a porta a Sarrià

La defensoria de la ciutadania barcelonina també analitzarà el sistema al barri de Sant Andreu i després emetrà les conclusions arran d'una anàlisi sobre el grau d'acceptació d'aquest sistema

Publicat el 18.10.2022 20:27

Societat

El Jardí

Membres de l’equip de la Sindicatura de Greuges es van desplaçar dilluns al vespre a Sarrià per fer seguiment in situ del sistema de recollida de residus porta a porta i conèixer el grau d’acceptació per part del veïnat.

Aquesta acció s’emmarca en la intenció de la defensoria de la ciutadania de Barcelona d’analitzar la implementació del porta a porta tant a Sarrià com a Sant Andreu, i després de visitar les dues zones, la Sindicatura emetrà un anàlisi a partir de les conclusions extretes.

Publicitat

La visita arriba després que diversos veïns del carrer Major de Sarrià fessin una queixa conjunta pels sorolls dels camions d’escombraries que circulen per aquest tram i que asseguren que els alteren les hores de son.

Cartells a Major de Sarrià contra el soroll a les nits © Sindicatura de Greuges

El sistema de recollida porta a porta funciona a Sarrià, el primer barri de la ciutat on es va implementar, des de l’any 2018. El passat 3 de març l’Ajuntament va anunciar que establiria una bonificació en la taxa de residus a aquells veïns que facin un bon ús del porta a porta, una mesura que s’aplicava anteriorment al barri de Sant Andreu del Palomar, tot i que el porta a porta en aquest barri es va instaurar posteriorment.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf
spot_img

“Ni idea”, “No serà un ‘aparcadero de niños'”: l’Ajuntament admet desconèixer quin serà el futur de la Biblioteca de Vallvidrera i del Cívic

El malestar del veïnat creix davant d'un projecte indefinit, amb dos milions d'euros pressupostats, que posa en risc la continuïtat de les activitats del Vázquez Montalban

El panettone

"Els autèntics reis del panettone a casa nostra continuen sent els italians i les seves botigues de productes made in Italy. A Sarrià en tenim unes quantes, potser perquè en certa manera ja som indiscutiblement el Little Italy de Barcelona": l'opinió d'Aitor Romero Ortega

La casa Dolors Solà

Arquitectura domèstica i detalls modernistes en un dels pocs habitatges unifamiliars conservats al carrer Ferran Puig

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí