Publicitat
spot_img

La Tecla i el Sindicat de Cassoles busquen professors de català per engegar classes populars

Amb les classes volen fer possible un barri on tothom pugui aprendre i es pugui expressar còmoda, lliurement i en català

Publicat el 3.1.2022 19:25

Societat

El Jardí

En ple context d’atacs i regressió de la llengua catalana, el Casal Popular La Tecla i el Sindicat d’Habitatge de Cassoles estan treballant conjuntament per reprendre classes populars de català. Ara bé, per a que això sigui una realitat a curt termini i pugui prosperar al llarg del temps, necessiten professors i professores voluntàries que puguin ensenyar la llengua.

És per això que han fet una crida a través de les xarxes socials per ajudar a rellançar aquestes classes: “Per un barri nou, combatiu, on tothom pugui aprendre i es pugui expressar còmoda, lliurement i en català”, expressen en el missatge.

Publicitat

Per contactar amb el Sindicat ho podeu fer via correu electrònic o a través de les xarxes socials @CasalTecla o @SHCassoles.

https://twitter.com/SHCassoles/status/1477746414298046464?s=20

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La falta d’espai continua sent el principal problema de l’associacionisme juvenil a Sarrià – Sant Gervasi

El Consell de la Joventut de Barcelona recull un llistat de peticions per a presentar-les a Gay, qui no acudeix a la reunió

Eva Parera ataca el Sindicat d’Habitatge de Cassoles amb una ‘fake news’

La líder de Valents acusa l'organització de rebre finançament públic, que replica amb incredulitat: "Què vol dir que ens subvencionen?"

Can Raventós, La Tecla i Esberla protesten juntes contra la gestió d’Albert Batlle

Batlle s'enganxa amb un jove d'Esberla: "Espero que no sigui una amenaça"

La Tecla debatrà el seu futur després del desallotjament en una assemblea oberta

El col·lectiu juvenil ha organitzat una assemblea oberta el dijous 5 de maig
spot_img

Torna a obrir la Biblioteca Clarà després de gairebé 10 mesos d’obres de rehabilitació

La reobertura se celebrarà amb una festa aquest divendres 13 de febrer a la tarda al jardí de l'equipament

Com estan afectant les ventades als barris de Sarrià – Sant Gervasi?

La borrasca Nils ha impactat amb força a tot Catalunya, amb importants incidents als barris de muntanya de Barcelona

Junts impulsa els “Sopars de Santa Eulàlia” per reivindicar la identitat i els valors de Sarrià – Sant Gervasi

La primera edició reuneix fins a un centenar de referents culturals, socials i econòmics de Barcelona amb la participació del president Artur Mas

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí