Publicitat

L’accés a les biblioteques, sense cita prèvia des d’aquest dilluns

Continua tancada la Biblioteca de Collserola Josep Miracle, a Vallvidrera, per "problemes amb la climatització" segons Districte

spot_img

Publicat el 13.7.2020 12:30

Cultura

El Jardí

Des d’aquest dilluns no és necessari demanar cita prèvia per anar a recollir llibres o documents a les biblioteques de la ciutat. A Sarrià-Sant Gervasi es restableix l’accés dels usuaris a tots els espais de la Biblioteca de Sant Gervasi Joan Maragall, a la Bonanova, i de la Biblioteca Clarà, a les Tres Torres, que restarà tancada a l’agost. Continua tancada la Biblioteca de Collserola Josep Miracle, a Vallvidrera, per “problemes amb la climatització” segons Districte. L’ús de mascareta és obligatori per als usuaris a partir dels 6 anys amb les excepcions establertes per les autoritats sanitàries.

Publicitat

Un cop finalitzades les tasques de condicionament i senyalització necessàries per garantir les mesures de seguretat a usuaris i treballadors, es podrà accedir lliurement a les biblioteques respcectant sempre les mesures de protecció imposades.

Publicitat

Per garantir la quarantena de 48 hores que han de passar tots els documents, els que hagin estat consultats pels usuaris s’hauran de deixar a les taules i/o als carros senyalitzats específicament, i en cap cas s’hauran de retornar a les prestatgeries. Els diaris i les revistes no es podran consultar lliurement i s’hauran de demanar al personal de la biblioteca.

També es restableix el servei de préstec interbibliotecari entre les biblioteques obertes, i la realització d’activitats presencials amb inscripció prèvia i control d’aforament. En el cas de realització de tallers no es podrà compartir material amb altres usuaris.

Notícies relacionades

Els CAP del districte inicien la vacunació de la grip en infants d’entre sis mesos i cinc anys

El Dr. Roger Vinyeta (CAP Sarrià) diu que la vacunació "és sempre positiva, i més amb la grip"; fins ara, només es vacunava els infants de risc

Canvis d’horari a les biblioteques de Sarrià – Sant Gervasi durant l’estiu

Tancaran del 31 de juliol al 3 de setembre, excepte la Biblioteca de Sant Gervasi – Joan Maragall que estarà oberta tot l’agost

Torna la Festa Major de les Tres Torres aquest cap de setmana

Del 27 al 29 de maig hi haurà propostes descentralitzades; la pregonera serà la directora de la Biblioteca Clarà, Joana Torres

L’última prohibició a les Tres Torres que indigna a Pilar Eyre

La periodista critica la gestió de Colau: "M'encantaria poder dir 'a vostès no els votaré més', però fa anys que vaig deixar de fer-ho"
spot_img

“Va por los ciudadanos”, una apologia a la vida de camp que ha de llegir qualsevol urbanita

L'autora i veïna de les Tres Torres, Sandra Llubiá, recull idees gastronòmiques combinades amb tocs d'humor

La Biblioteca Clarà tanca uns mesos per obres de millora

A partir del 28 d'abril començarà la reforma de la façana, la zona d'accés i el sistema de ventilació

Les ressenyes de la Casa Usher per Sant Jordi 2025

Una tria de lectures que han agradat a la llibreria de Galvany en els últims temps, ideals per regalar en el dia més bonic de l'any pels catalans

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí