Publicitat

L’Ajuntament estudia donar incentius al veïnat que millor realitzi el Porta a Porta a Sarrià

Bonificacions en la factura d'aigua és una de les possibilitats que està analitzant el Consistori

Publicat el 7.7.2021 7:00

Societat

Carme Rocamora

L’Ajuntament de Barcelona juntament amb el grup de seguiment de la implantació del Porta a Porta a Sarrià està estudiant la implantació d’alguns incentius per millorar la recollida selectiva de Sarrià, instal·lada al barri fa més de tres anys.

Segons va exposar el dilluns el conseller dels comuns Joan Manel del Llano a l’Audiència Pública del districte, el sistema funciona bé i ha demostrat la seva efectivitat, fent créixer els índexs de reciclatge a la zona d’un 19 a un 55%.

Publicitat

Però tot i així, encara hi ha coses a millorar consistents sobretot amb el compliment de les normes per part del veïnat. Així, les zones que millor reciclin, podrien tenir una bonificació de les factures del rebut d’aigua.

No és l’únic incentiu que contempla l’Ajuntament i n’estan treballant més, però encara no hi ha res definit ni aprovat.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

El Putxet recupera la Caseta de Nines

Una restauració íntegra ha permès que la caseta torni a tenir l'aspecte original després d’anys de degradació

Atraquen una joieria de Sarrià en plena llum del dia

Els Mossos d'Esquadra han detingut cinc lladres i el propietari de l'establiment ha resultat ferit

Bernat Padrosa: “Vaig començar en una habitació fent classes particulars i ara coordino dues escoles de música”

Conversem amb el creador de Trèmolo sobre el valor de l'educació musical i els seus nous projectes al barri del Farró

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí