Publicitat

L’aplicació Literapolis proposa quatre gimcanes literàries a Sarrià – Sant Gervasi

Per cada itinerari completat, el joc genera un premi, com per exemple un descompte per a algun equipament de la ciutat

spot_img

Publicat el 29.10.2020 6:56

Cultura

El Jardí

L’aplicació mòbil Literapolis ha posat en funcionament quatre gimcanes literàries sobre quatre novel·les que transcorren al districte, obres de Carlos Ruiz Zafón, Mercè Rodoreda, Care Santos i Andreu Martín.

Publicitat

Aquesta aplicació té com a objectiu el foment de la lectura i el coneixement de Barcelona a través de novel·les que se situen a la ciutat, per jugar-hi, només cal descarregar-se l’aplicació mòbil de l’Ajuntament de Barcelona.

Publicitat

Per a cada itinerari s’han de completar deu proves: només quan s’arriba al punt exacte al mapa s’activa la pregunta que correspon a aquell punt, i les proves consisteixen en pregunta-resposta, fer una foto i penjar-la a Instagram, i escriure un text breu.

Per cada prova contestada, el joc genera una recompensa (il·lustració, foto, vídeo), que s’emmagatzema al telèfon mòbil i es continua jugant. Per cada itinerari completat, el joc genera un premi, com per exemple un descompte per a algun equipament de la ciutat, i cada trimestre el joc concedeix uns premis VIP als jugadors de cada novel·la.

S’han preparat quatre gimcanes sobre quatre novel·les, que transcorren, íntegrament o en part, al districte:

  • Marina de Carlos Ruiz Zafón: Sarrià, les Tres Torres, Sant Gervasi – la Bonanova (durada 1-2 hores).
  • Mirall trencat de Mercè Rodoreda: el Putxet i el Farró, Sant Gervasi – Galvany, Gòtic, el Raval, Dreta de l’Eixample (durada 1-2 hores).
  • Hot dogs de Care Santos: el Putxet i el Farró (durada 1-2 hores).
  • Wendy i l’enemic invisible d’Andreu Martín: Sant Gervasi – Galvany, Antiga Esquerra de l’Eixample, Nova Esquerra de l’Eixample, les Corts (durada 1-2 hores).

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un nou Vila-Matas ha arribat: les ressenyes de la Casa Usher

"Canon de cámara oscura", una distopia inquietant, on els androides qüestionen el que significa ser humà

Sant Jordi 2025, una jornada multitudinària i radiant: “Ha vingut moltíssima gent”

Cultura Natalia Avellan Ha arribat de nou una de les festivitats més estimades pels catalans i les catalanes. Aquell dia de l'any en què convergeix literatura,...

“Va por los ciudadanos”, una apologia a la vida de camp que ha de llegir qualsevol urbanita

L'autora i veïna de les Tres Torres, Sandra Llubiá, recull idees gastronòmiques combinades amb tocs d'humor

Sant Jordi 2025 a Sarrià-Sant Gervasi

Durant el mes d'abril i a principis de maig, les entitats i els comerços organitzen una extensa programació d'activitats
spot_img

Sarrià-Sant Gervasi manté el lideratge socioeconòmic: se situa un 52% per sobre de la renda mitjana

Tot i l'elevat nivell adquisitiu, la renda del districte no està distribuïda de manera uniforme

L’última barra de pa del Forn Sarrià

Després de més de 50 anys aixecant la persiana del carrer Major, els Aranda s'acomiaden del barri envoltats d'agraïments: "El vostre forn, la nostra escalfor"

L’estiu: sol, platja i poc voluntariat

Amb l’arribada de les vacances, el nombre de voluntaris a Assís, que atén persones sense llar, disminueix dràsticament: calen mans per servir esmorzars, regular l’accés a les dutxes o proporcionar roba neta. Com és una jornada al centre de dia? Com pots participar?

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]