Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

L’escola Nausica celebra 80 anys amb les famílies que han passat pel centre

Del 29 de setembre al 3 d'octubre hi ha organitzats tres actes: un institucional, un familiar i un pels alumnes actuals de l'escola

Publicat el 28.9.2022 12:28

Educació

El Jardí

L’escola Nausica, al barri de Galvany, ha arribat als seus 80 anys d’història. Nascuda el gener del 1941 al carrer Tavern, 28 anys després es va instal·lar on es troba ara, en una torre al carrer Muntaner entre els vials de Laforja i Madrazo. Des de la seva fundació, a través de Maria Batlle i Rovirosa, el català va ser la llengua vehicular d’aquest centre concertat per la Generalitat des de l’any 1977.

L’any 1999 l’escola va formar la Fundació Els Arcs al costat de centres com Bellesguard, Lys i Peter Pan. Més tard, el 2012, l’escola Nausica va rebre la Medalla d’Honor de la ciutat de Barcelona, a petició del Districte de Sarrià – Sant Gervasi.

Publicitat

Ara, el centre celebra el vuitantè aniversari i ho fa amb diferents activitats: un acte institucional amb la presència del regidor del districte, Albert Batlle, el dijous 29 de setembre, que comptarà amb un espectacle de llum i una xerrada pedagògica; l’obertura de portes de l’escola l’1 d’octubre a antics mestres, alumnes i famílies que vulguin fer un viatge en el temps, i una sortida amb els alumnes actuals al Cric les Feixes, que inclous joves des de P4 a 6è, el dia 3 d’octubre.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La meitat de les famílies de Sarrià – Sant Gervasi es queden sense plaça a l’escola bressol pública

El Consell Plenari aprova una proposició de Junts que demana ajudar les famílies a pagar les quotes de les privades, però topa amb una oposició ferma del PSC, comuns i ERC

Sis dinàmiques i jocs de conversa per fer en família durant les vacances

Els jocs de conversa no només són divertits, sinó que fomenten la comunicació, la creativitat i la comprensió emocional

Inquietud a la llar d’infants El Ginjoler de Sant Gervasi pel canvi precipitat de gestora privada

L’anterior operador va estudiar la incorporació del centre a la xarxa pública, però l'Ajuntament diu que "no és possible"

El 14è Sopar de Llenties Solidàries al Sant Ignasi recapta gairebé 30.000 euros per a infants i joves de Badalona

El sopar va reunir 758 persones en la principal cita solidària de l'any per al Centre Sant Jaume
spot_img

Samuel Alcalde: “Les Joventuts Socialistes de Sarrià – Sant Gervasi volem ser un pont entre els joves i les institucions”

El nou primer secretari de les JSC al districte es marca com a objectiu fer de l'organització un pont entre els joves i la política municipal

El Sud i l’anunci d’Estrella Damm

"El sud existeix perquè hi ha un nord que el somia i a l’inrevés. Un esdevé sud en relació amb els altres i no per voluntat pròpia": l'article d'Aitor Romero Ortega

S’allarga l’agonia pels veïns afectats de Sant Gervasi: no podran tornar a casa com a mínim fins al 17 de juliol

Tot i que l'evolució del monitoratge és "positiva", s'han de fer tasques per comprovar l'estat dels terrenys sota dels edificis afectats

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí