Publicitat

L’OAC modifica horaris durant les vacances de Nadal

Els dies 24 i 31 l'Oficina d'Atenció Ciutadana de Sarrià - Sant Gervasi estarà tancada, però obrirà la de plaça Sant Miquel

spot_img

Publicat el 17.12.2019 10:57

Societat

El Jardí

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de Sarrià – Sant Gervasi, situada al carrer Anglí, no obrirà les tardes del dijous durant les vacances de Nadal, del dia 25 de desembre al 7 de gener, de manera que l’horari serà de dilluns a divendres de 8.30 a 14.30. A més, els dies 24 i 31 romandrà tancada. 

L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Barcelona, en canvi, situada a la plaça Sant Miquel, obrirà de dilluns a dissabte de les 8.30 a les 20.00 hores, excepte els dies 24 i 31 de desembre, que obriran de 8.30 a 14.30.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Sarrià – Sant Gervasi estrena l’horari d’estiu

El nou horari és de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 h, sense cap tarda amb el servei obert

Tanca per vacances l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Sarrià-Sant Gervasi

La resta d’Oficines d’Atenció Ciutadana de la ciutat restaran obertes tot l’estiu, sempre amb cita prèvia. A l'OAC del Districte els tràmits es podran fer en línia o per telèfon, al 010.

L’OAC de Sarrià – Sant Gervasi comença l’horari d’estiu

L'Oficina d'Atenció Ciutadana obre des d'aquest dilluns de 8.30 a 14.30 en un horari que s'allargarà fins al 30 de setembre
spot_img

El neolític: l’origen d’un món nou

La domesticació de plantes i animals, iniciada fa uns 10.000 anys, va donar lloc a transformacions que encara avui condicionen les societats humanes

La desolació del “western” llatinoamericà: Páramo herido, de Fabio Neri

Una novel·la que subverteix els codis del gènere clàssic per radiografiar les cicatrius del colonialisme

Mariona Sodupe: “Els químics són els arquitectes de la matèria, perquè dissenyen i sintetitzen molècules amb propòsits concrets per millorar-nos la vida”

La investigadora en química teòrica, veïna de Sarrià, parla en aquesta entrevista de simulacions moleculars, intel·ligència artificial i dels reptes actuals de la recerca i la universitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí