Publicitat

Marques en temps de #covid, per Marta Royo Espinet

Decàleg per fer créixer un petit negoci, una empresa, un comerç o una marca personal en general en temps de la covid-19

spot_img

Publicat el 14.7.2020 7:16

Microconsultori

Marta Royo Espinet

Fa unes setmanes vaig participar en un nou #fightingCOVID (Instagram Live), organitzat pel Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya per xerrar sobre la comunicació dels més petits (aplicable a qualsevol marca i àmbit) amb la Marta Catasús de l’agència de marketing OOMKT.

Publicitat

Us deixo unes pistes en forma de decàleg, de com fer créixer un petit negoci, una empresa, un comerç o una marca personal en general i, sobretot, en temps de la covid-19.

Publicitat
  1. Tingues molt clar què dir de la teva empresa/negoci. En temps de crisi (covid-19), intenta aportar valor a la societat. 
  2. Sigues molt creatiu en com dir-ho! Busca tenir una marca que encisi i enamori.
  3. Identifica molt bé el teu públic objectiu. Explica-li allò que vol escoltar. Tingues cura amb el missatge: som en una època de màxima sensibilitat.
  4. Crea el teu logo i la teva identitat de marca. Mima els colors, les tipografies, els símbols. Fes-te agradable a la vista. 
  5. Pensa en una identitat que funcioni tant en formats offline com en formats online. Aprofita l’online per fer-te viral i arribar a més gent!
  6. No converteixis les teves comunicacions en informatius. Busca oportunitats, però no siguis oportunista.
  7. Dissenya campanyes de publicitat que comuniquin i, alhora, que ajudin i que aportin valor
  8. Sigues clar i transparent amb el missatge. Ara més que mai es valora molt l’honestedat.
  9. Fixa’t en la competència i tingues-li enveja sana. Suma’t a allò que fa bé: felicita-la obertament!
  10. Tria molt bé el teu canal de comunicació en funció dels teus objectius i la teva estratègia, però tira del boca-orella. És moment que entre tots ens ajudem: amics, coneguts i saludats. Explica’ls què ofereixes i demana’ls-en difusió!

I l’última: si vols crear la teva marca i la teva campanya de publicitat, truca al publicista!

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Transformant realitats amb el màrqueting digital

El màrqueting digital com a plataforma de canvi pot permetre a les persones reinventar-se per trobar noves oportunitats laborals

Publicitat amb propòsit: i si les marques també fessin barri?

"La publicitat no ha de ser només una eina per vendre. Pot –i hauria de– ser una eina per construir": l'opinió de Marta Royo

Apagada elèctrica a Catalunya, apagada comunicativa a les institucions

"Els missatges van ser tardans, dispersos i, sovint, mancats d'indicacions concretes": l'opinió de Marta Royo

Sarrià aixeca la persiana

"El 2025 ha començat amb bones notícies: algunes marques aposten pel barri, el que està ajudant a revitalitzar-lo", escriu Royo
spot_img

Enjardinaments al complex esportiu de Can Caralleu

És molt lloable que la direcció tingués la iniciativa d’identificar les principals espècies botàniques, mitjançant un cartell amb el nom comú i científic

Els partits polítics de Sarrià-Sant Gervasi fan balanç en l’equador del mandat

Després de dos anys d'alcaldia de Jaume Collboni, els consellers de Junts, PP, PSC, BComú i ERC miren al passat i fan propostes de futur

Jesuïtes Sant Gervasi i el Casal Sant Ildefons: una aliança transformadora a través del TR i el voluntariat

La proposta educativa combina l’aprenentatge acadèmic amb el compromís social, permetent que els estudiants col·laborin setmanalment amb diferents entitats del barri i la ciutat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]