Publicitat

Martí (GMD) exigeix un projecte de millora de l’accessibilitat al CAP Adrià abans que acabi el mandat

Els veïns actualment hi han d'accedir caminant, en cotxe o amb taxi

spot_img

Publicat el 11.12.2018 20:10

Notícies de Sant Gervasi

Carme Rocamora

El regidor president del districte, Jordi Martí, ha reclamat aquest dimarts un projecte “creïble i urgent” per part del Govern municipal i abans que acabi el mandat, per resoldre la implantació del servei de transport públic necessari per donar cobertura de connectivitat als serveis sanitaris dels barris del Farró i Galvany.

Publicitat

Aquesta demanda, liderada pels veïns de Galvany sud i del Farró, organitzats sota una plataforma veïnal, és ben coneguda al districte, i es concreta en la petició d’un bus de barri per tal que els veïns que viuen sota la Via Augusta puguin arribar al CAP Adrià, a l’Hospital Plató i al casal per gent gran Can Castelló.

Publicitat

Actualment, la manca de connectivitat provoca que aquests veïns no tinguin altra manera d’arribar que fer-ho caminant, fet que molts cops no és possible per una suma de factors: gent gran i una forta pendent; i per tant han d’utilitzar o bé el cotxe privat o un taxi.

Martí ha assegurat que aquesta situació “és símptoma de l’abandó dels veïns del districte pel que fa a serveris de primera necessitat”, així com “un greuge comparatiu respecte d’altres barris de la ciutat de Barcelona”.

El Govern de BComú ha explicat en diverses ocasions que no tenen prous arguments de pes per demanar a Transports Metropolitans de Barcelona que habiliti un bus de barri, fet que el Grup Municipal Demòcrata considera “excuses de tipus pressupostari”.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

Festa Major de Sant Gervasi – la Bonanova 2025: el programa amb totes les activitats

Del 5 al 15 de juny la plaça de la Bonanova s'omple de cultura popular, música, activitats infantils, àpats populars i espectacles per a tots els públics
spot_img

Clàudia Sucarrat, veterinària: “No vaig aprendre a llegir fins que em van comprar una enciclopèdia d’animals”

Amb 32 anys, l'exalumna d'Orlandai ja en fa cinc que va obrir La Veterinària de Sarrià: en aquesta entrevista repassa el recorregut fet fins ara i els reptes de futur

La Comunitat de Sant Ildefons enceta un trimestre dedicat a la pau al cor de Galvany

Amb un seguit d'activitats, la Parròquia es reafirma com un punt obert de trobada per a la reflexió i l’esperança

Fotogaleria | La Festa Major de Sarrià, en imatges

Del 3 al 12 d'octubre, la vila viu moments de cultura popular, música, dinars de germanor i per primera vegada, una trobada de vehicles clàssics

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí