Publicitat

Moda i gastronomia es donen la mà al ‘BCN en las alturas’ en la 25a edició

De nou, l'entorn triat han estat els jardins de la gaudiniana Torre Bellesguard a la Bonanova

Publicat el 7.5.2023 19:16 · Actualitzat el 8.5.2023 14:17

Societat

Marta Trius

Trobar un espai en què convisquin moda, decoració, música i gastronomia a vegades pot resultar complicat. No obstant això, BCN en las alturas ho ha tornat a aconseguir. Entre el 5 i 7 de maig, el market ha celebrat una exitosa 25a edició.

De nou, l’entorn triat han estat els jardins de la gaudiniana Torre Bellesguard a la Bonanova. Els assistents aquest esdeveniment primaveral han fet les seves compres de roba i accessoris de marques locals i de qualitat.

Publicitat

Alguns noms destacats són Undermonkeys, Reblaze, TwoSisters Bcn, Beima Bcn, pel que fa a la moda, o Le Souk, És, Shuia Shuia, Olivia Barthe o VSB Barcelona, en joieria i accessoris.

‘BCN en las alturas’ als jardins de la Torre Bellesguard © Marta Trius

Per a prendre’s un descans entre compra i compra molts s’apuntaven a provar les delicatessen dels food trucks de La Fàbrica o Trompa&Co o provar els vins de Cellers Sumarroca i les cerveses Alhambra.

En total han estat 65 els estands repartits pels diferents espais dels jardins, en els quals a més han posat el seu toc musical les actuacions en directe de DJ Bruno Castillo, DJ Patricia Ferrer, DJ Brigitte, Ismael González i 8 Feet Band. BCN en las alturas es consolida així per la seva organització i la qualitat de totes les seves propostes.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

BCN en las Alturas: tot un èxit en la 30a edició

Durant els tres dies de fira, 6250 persones han passat per la Torre Bellesguard de la Bonanova

Gairebé 7.000 persones visiten el mercat de moda, art i gastronomia ‘BCN en las alturas’

Gairebé set mil persones visiten el mercat de moda, art i gastronomia 'BCN en las alturas'

BCN en las Alturas: un ‘market’ amb bon ambient en un entorn immillorable

Més de 6.000 persones han passat durant tres dies pel recinte de la Torre Bellesguard a la Bonanova que ha reunit moda, gastronomia i música

Bcn en las Alturas dona la benvinguda als ‘markets’ d’hivern a la ciutat

En tres dies unes 6.300 persones han passat pels jardins de la gaudiniana Torre Bellesguard a la Bonanova per gaudir de moda, música i gastronomia
spot_img

El Monestir de Pedralbes desvela els secrets de les tombes del segle XIV

Una investigació pionera ha estudiat de manera integral vuit sepultures del segle XIV i analitzat un total de 25 individus

Quatre veïns de Sarrià – Sant Gervasi es presenten a les primàries de Junts per a les municipals de Barcelona

Jordi Martí, Glòria Freixa, Jaume Alonso Cuevillas i Pilar Calvo competiran per ser els alcaldables del partit a la capital catalana

Caus i esplais ocupen la plaça del Consell de la Vila per exigir locals propis: “Sense claus no hi ha lleure”

Desenes de nens i nenes realitzen activitats d'oci i pintades de cartells reivindicatius en una acció simultània a tota la ciutat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí