Publicitat

Pau Miserachs presenta a Galvany nou llibre, ‘La república catalana és la solució al conflicte’

L'autora del pròleg és la veïna del districte i diputada de Junts al Parlament, Titón Laïlla

spot_img

Publicat el 19.4.2022 13:23

Política

El Jardí

El president del Grup d’Estudis Polítics, Pau Miserachs, presenta aquest dimarts 19 d’abril, a les 19 h de la tarda, el seu últim llibre La república catalana és la solució al conflicte, a l’Hotel Balmoral a la Via Augusta, acompanyat per la veïna del districte i diputada de Junts al Parlament, Titón Laïlla, que alhora és l’autora del pròleg.

Publicitat

L’obra és un assaig polític de 632 pàgines que mira d’exposar els camins possibles per assolir la independència de Catalunya per la via democràtica, “tot i les dificultats d’entesa amb un Estat que no vol negociar res”, ni reconeix la nació catalana. Autodeterminació i unilateralitat són les dues vies que en una societat pacífica són possibles en funció de les relacions entre nació que reclama la independència i l’Estat predecessor, apunta Miserachs.

Publicitat

La presentació de l’últim llibre de Miserachs també es podrà seguir a través del perfil de Facebook del diari digital El Republicà.cat, del qual Miserachs n’és el fundador.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Junts reivindica el traspàs de competències en migració com un avenç per la independència

En un acte per afiliats de Sarrià-Sant Gervasi a Vil·la Urània, els juntaires reivindiquen la seva tasca a Madrid com la "menys sorollosa" però "pencaire"

Debat urbanístic en la presentació del llibre “Democràcia i Ciutat” organitzada per la CUP a Casa Orlandai

L'autor Miquel Flamarich reflexiona sobre el poder en un acte distès i proper

Mò Bertran omple Casa Orlandai en la presentació del seu primer llibre de narrativa

L'autora explica el procés creatiu de "Compte amb el que desitges" en l'acte conduït per la periodista Virgínia Martí

El sarrianenc Jesús A. Mármol publica ‘Humanos e IA, la lucha de especies ya está aquí’

El filòsof analitza les conseqüències socials i polítiques del sector tecnològic i la intel·ligència artificial
spot_img

Jesuïtes Sant Gervasi i el Casal Sant Ildefons: una aliança transformadora a través del TR i el voluntariat

La proposta educativa combina l’aprenentatge acadèmic amb el compromís social, permetent que els estudiants col·laborin setmanalment amb diferents entitats del barri i la ciutat

Josep Carner, un poeta excels dins un rostre inacabat

Va instal·lar-se a Sarrià l'any 1914, en una torre llogada al carrer de Pomaret; va publicar alguns poemes en el butlletí de l'Orfeó Sarrianenc i a La Cònsola, revista impulsada per J.V.Foix

Neix una associació a Collserola per situar la creativitat al centre de la vida veïnal

Collserola Creativa ja compta ja amb 32 socis i fa una crida a la participació per seguir construint una oferta cultural col·lectiva i arrelada al territori

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]