Publicitat

Petició de presó per un professor de la Salle Bonanova acusat de violar un menor

En el moment de les agressions sexuals el mestre era també el padrastre del nen, després d'haver iniciat una relació amb la mare

spot_img

Publicat el 5.7.2023 23:24

Societat

El Jardí

Fiscalia demana deu anys de presó per un professor de la Salle Bonanova acusat de violar de forma continuada un menor d’edat. La víctima, que ho va denunciar el 2020, era en el moment dels fets el seu fillastre, ja que l’home estava emparellat amb la mare del nen, després d’haver tramat un pla que va consistir que el menor li agafes estima dient-li que el seu pare biològic no se l’estimava ni es preocupava per ell, i convidant-lo a fer de segon entrenador de futbol, al seu costat. La mare va acabar iniciant una relació sentimental amb l’home veient l’afecte que tenia cap al seu fill.

Publicitat

Les agressions a l’alumne van passar entre el 2010 i el 2013, quan el noi tenia entre 12 i 14 anys, tant a l’escola com a casa. L’agressor va fer tocaments al menor i es va masturbar contra la seva voluntat, a més de colpejar-lo si no accedia als seus desitjos sexuals, segons la denúncia. Els abusos es van allargar fins que a principis del 2013 el nen va començar a sortir amb una noia i va dir a l’acusat que tenia xicota i que no permetria més que abusés d’ell.

Publicitat

Actualment, el jove té un trastorn per estrès posttraumàtic moderat amb símptomes com evocació, evitació i hiperactivació freqüents. Per tot això, la Fiscalia l’acusa d’un delicte continuat d’agressió sexual a menor i li demana deu anys de presó, cinc anys més de prohibició de comunicar-se i acostar-se a la víctima i 20.000 euros d’indemnització, que haurien de pagar l’escola i la seva asseguradora.

Antecedents en una escola de Sant Cugat

L’home també va ser denunciat per un altre alumne de l’escola Viaró de Sant Cugat del Vallès a qui feia d’entrenador de futbol anteriorment, però els fets han prescrit.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Una jove menor d’edat, víctima d’una agressió sexual a Pedralbes

Els Mossos investiguen l'atac, que va tenir lloc de matinada a la cruïlla dels carrers Santa Caterina de Siena i Cavallers

Arbres sagrats: símbols de saviesa, supervivència i protecció

Arbres sagrats: símbols de saviesa, supervivència i protecció

Presó pel professor de la Salle Bonanova apartat per abusar sexualment d’un alumne

L'Audiència de Barcelona condemna l'home a estar 10 anys entre reixes i considera l'escola i el Club Esportiu La Salle Bonanova responsables civils subsidiaris

Vist per sentència el judici a l’exprofessor de la Salle Bonanova acusat d’agressió sexual

La fiscalia manté la petició de 10 anys de presó per a l'home, a qui han trobat escrits privats en què es reconeix com a pederasta
spot_img

Desmantellat un club cannàbic il·legal que venia droga a menors al carrer Sagués

Durant l'operatiu, els Mossos van intervenir 750 grams de marihuana i més de 700 euros en efectiu

Sarrià-Sant Gervasi manté el lideratge socioeconòmic: se situa un 52% per sobre de la renda mitjana

Tot i l'elevat nivell adquisitiu, la renda del districte no està distribuïda de manera uniforme

L’última barra de pa del Forn Sarrià

Després de més de 50 anys aixecant la persiana del carrer Major, els Aranda s'acomiaden del barri envoltats d'agraïments: "El vostre forn, la nostra escalfor"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]