Publicitat

Pla Grèvol 2017-2018

Publicat el 21.12.2017 16:00

Mossos d’Esquadra

Xavier Boned

Com cada any, des de fa uns quants anys, en aquestes dates prèvies al període de Nadal i Reis, els Mossos d’Esquadra, en col·laboració amb la Guàrdia Urbana de Barcelona, posem en marxa el dispositiu Grèvol amb l’objectiu de reforçar la presència policial en aquelles zones de més activitat comercial del districte de Sarrià – Sant Gervasi.

Volem aprofitar per donar-vos les gràcies a tots els ciutadans, les associacions, entitats i empreses que col·laboreu amb nosaltres per la inestimable ajuda que ens brindeu permanentment. També, pel fet que ens permeteu arribar millor a la ciutadania, per fer-los saber que estem al seu servei i facilitar-los consells de seguretat.

Publicitat

La vostra seguretat és la nostra satisfacció. Per això, creiem que la prevenció i la suma d’esforços són les millors eines per aconseguir-ho.

L’estratègia policial del Pla Grèvol 2017/2018 tindrà com a objectiu reforçar la presència uniformada en les zones de major afluència de ciutadans.

Aquesta estratègia policial se sustenta en tres àmbits d’actuació que són: el món econòmic (especial atenció al comerç i les empreses), la convivència i seguretat a la via pública i la seguretat en la mobilitat de les persones i béns.

Apostem pel treball conjunt Guàrdia Urbana / Mossos d’Esquadra. Això ens permet oferir als veïns i comerciants un model de seguretat pública al territori que fa front comú en la persecució de fets delictius i de control de l’incivisme.

Per tal de disminuir els fets delictius (sobretot els delictes contra el patrimoni), i augmentar la percepció de seguretat, des de Mossos d’Esquadra i Guàrdia Urbana, realitzarem accions conjuntes de patrullatge orientades a neutralitzar situacions de risc, així com a reforçar els contactes de proximitat amb la ciutadania en els eixos i zones comercials de la ciutat.

Mesures de seguretat

Aquest any, per l’alerta terrorista que encara tenim en nivell 4, també s’incrementaran les mesures de seguretat per prevenir possibles accions terroristes a la ciutat.

Tanmateix, cal que recordeu consells bàsics de seguretat que us poden ser d’utilitat en aquestes dates nadalenques:

—No perdeu mai de vista els vostres objectes personals.
—Porteu els moneders en llocs segurs i la bossa de ma ben tancada i pel davant.
—No porteu grans quantitats de diners en efectiu al damunt.
—No us deixeu abordar per persones desconegudes al carrer, sobretot si busquen algun contacte físic.
—Tanqueu bé les portes (amb volta de clau) i finestres en sortir de casa.
—Connecteu l’alarma, si en teniu, quan sortiu de casa.
—No expliqueu en públic, ni a les xarxes socials, que marxeu de vacances.
—Realitzeu les vostres compres en llocs segurs i contrastats, demanant factura.
—Truqueu al 112 si detecteu persones que causen inseguretat.
—Si sou víctimes d’un delicte heu de denunciar-ho a la Policia.

Moltes gràcies i Bones Festes!

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Honorar, honorar-se, per Glòria Vilalta

"Honorant la meva vida honoro també els meus pares i els meus avantpassats. Això comporta no només agrair-los la vida, comporta també tenir-los presents i estimar-los, donar-los un lloc. Sigui en el cor o a casa, amb una fotografia"

Credibilitat personal, per Miquel Saumell

"La credibilitat personal no depèn de la professió que s’exerceix sinó dels valors ètics de l’individu, de l’educació rebuda i del seu tarannà"
spot_img

Escales de la Font del Mont: itinerari botànic i cultural

Un recorregut que entrellaça natura i història amb vistes privilegiades sobre Barcelona

Parlem de salsitxes

Sarrià Blues Aitor Romero Ortega Més articles d'Aitor Romero Ortega Es veu que els xinesos anomenen al seu país “El país del Centre” o “El regne...

Crònica de la diada de Sant Jordi a Sarrià: “No hi ha res com la llibreria del barri”

"M'ha fascinat veure tants infants i adolescents": així s'ha viscut la festivitat als carrers de la vila, que ha recuperat l'essència de poble durant tota la jornada

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí