Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Plaques fotovoltaiques a la coberta a la seu del districte i a la biblioteca Clarà

La instal·lació començarà el 10 de desembre

Publicat el 3.12.2018 9:00

Notícies de Sarrià

El Jardí

La seu del districte i la coberta de la biblioteca Clarà instal·laran una planta fotovoltaica integrada a l’edifici per avançar cap a un model energètic més sostenible. Aquestes actuacions s’emmarquen dins el Programa d’impuls a la generació d’energia solar a Barcelona.

El Programa d’impuls a la generació d’energia solar a Barcelona té com objectius reduir l’impacte ambiental derivat del consum i la generació d’energia, garantir els subministraments bàsics a la ciutadania i augmentar l’autonomia energètica de la ciutat.

Publicitat

Les obres es duran a terme durant el mes de desembre. Inici previst el 10/12 amb finalització prevista mes de gener de 2019.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

L’esvoranc de Sant Gervasi: una gestió exemplar

"Sovint informem sobre les mancances. Però també és important destacar quan les coses es fan bé: és innegable que el comandament d’aquesta crisi ha sigut encertada", l'opinió de Carme Rocamora

Galvany i el Putxet concentren la majoria dels pisos turístics de Sarrià – Sant Gervasi

El districte és el sisè de Barcelona amb més habitatges d’ús turístic, amb 662 llicències i una forta concentració a Sant Gervasi-Galvany i el Putxet i el Farró

L’avinguda J.V. Foix es tallarà al trànsit per tasques de manteniment

L'afectació es produeix a causa dels treballs de connexió a la xarxa de clavegueram, en el marc de les obres de construcció de la nova seu de la Guàrdia Urbana

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí