Publicitat

Els Mossos disparen a un traficant de marihuana en un control a Vallvidrera

Una agent del cos ha ferit un home per evitar la seva fugida durant un operatiu policial de vigilància al carrer de Can Basseda, a tocar del bosc

spot_img

Publicat el 21.2.2024 11:40

Societat

El Jardí

Una agent dels Mossos d’Esquadra ha abatut d’un tret aquest matí a un presumpte traficant de marihuana a l’altura del número 22 del carrer Can Basseda, a Vallvidrera, segons ha avançat La Vanguardia. Els fets han passat al voltant de les set del matí, segons han confirmat fonts policials a El Jardí, i l’home ferit ha estat traslladat a l’hospital.

Publicitat

Segons la versió policial, els Mossos es trobaven fent un control contra el tràfic de drogues en una urbanització del barri propera a la Font de la Budellera, quan l’arribada d’un vehicle amb un ocupant ha fet que els agents intervinguessin demanant-li que detingués la marxa. Davant la negativa del conductor a aturar-se i la voluntat d’atropellar els agents en la fugida, una mossa d’esquadra li ha disparat al braç, ferint-lo i dificultant la seva escapada. Finalment, se l’ha detingut quan mirava d’escapar a peu per una zona barrancosa de Collserola.

Publicitat

A l’interior del vehicle del detingut s’hi han trobat substàncies estupefaents, segons han confirmat els Mossos.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Detinguts quatre lladres després de robar a un pis de Galvany

Una de les detingudes tenia vigent una ordre de detenció europea, emesa per les autoritats de Bèlgica

Detinguts cinc lladres per robatoris violents de rellotges a Sarrià-Sant Gervasi

Efectuaven els robatoris amb motocicleta, i el valor total dels objectes sostrets supera els 40.000 euros

Desmantellat un club cannàbic il·legal que venia droga a menors al carrer Sagués

Durant l'operatiu, els Mossos van intervenir 750 grams de marihuana i més de 700 euros en efectiu

Una jove menor d’edat, víctima d’una agressió sexual a Pedralbes

Els Mossos investiguen l'atac, que va tenir lloc de matinada a la cruïlla dels carrers Santa Caterina de Siena i Cavallers
spot_img

El pregó que hauria fet Anna Aguilar-Amat a la Festa Major de Sarrià

"Quan miro enrere sento orgull d’haver nascut i crescut en aquest barri. Per la convivència pacífica dins dels contraris, per la solidaritat i per la cultura compartida i les tradicions revisades"

Els Tabalers de Sarrià celebren 10 anys

Per celebrar l’ocasió, els Tabalers de Sarrià han convidat 10 colles d’arreu de Catalunya per compartir una trobada de percussió a la plaça de Pere Figuera i Serra, en el marc de la Festa Major de Sarrià, el pròxim 11 d’octubre

La Fundació Esmen celebra 35 anys al servei de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies

L’entitat de Barcelona commemora el seu aniversari amb un acte cultural i comunitari el 10 d’octubre a Sarrià

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí