Publicitat

Quan el cor descobreix el que vol, l’univers hi col·labora

Hem de deixar de viure al marge dels nostres somnis i passar a l’acció, per Anna Rodríguez

spot_img

Publicat el 25.8.2020 7:06

El Racó del Veïnat

Anna Rodríguez Camón

La vida és un gran viatge orientat a assolir els nostres somnis, però per conquerir els nostres somnis cal conèixer-nos millor i descobrir quins són els nostres talents i desitjos. Hem de deixar de viure al marge dels nostres somnis i passar a l’acció perquè quan el cor descobreix el que vol, l’univers hi col·labora.

Publicitat

Caldrà cultivar moments de silenci per connectar amb nosaltres mateixos, per escoltar-nos i cultivar la compassió. Les persones capaces de sentir compassió i de tenir comportaments altruistes són més felices.

Publicitat

Trobar el camí de la felicitat vol dir fer visible l’invisible, portar l’inconscient a la part conscient. Aquesta informació de l’inconscient la sabem sense saber que la sabem. Podríem dir que ve de l’interior, de la intuïció o de les coses que se’ns repeteixen al llarg de la vida i que són aprenentatges. Aquest viatge a l’interior ens obliga a viure plenament, sense la nostra màscara, sense el nostre personatge adaptat a cada circumstància, i això és el que ens fa més reals.

Es tracta de desconnectar del món exterior i connectar amb l’interior. Observar tot allò que passa per la nostra ment des de la distància, i així saber quins són aquells pensaments que predominen. Podem recórrer a l’escriptura per trobar quins són aquests pensaments que ens duran a un estat de calma que ens ajudarà a connectar amb el nostre interior.

Per trobar-nos a nosaltres mateixos hem d’establir una comunicació real i fluïda amb el jo interior a fi d’analitzar i comprendre els sentiments, les idees i les sensacions que ens envolten. Reconèixer les nostres emocions, gestionar-les i deixar-les sortir. Què és el que sentim? Què ens permetem sentir i què no ens permetem sentir?

I la darrera cosa important és viure el present. Quan vivim tots els instants del present estem en contacte amb els fenòmens meravellosos, renovadors i sans de la vida, la qual cosa ens permet curar les nostres ferides i tornar-nos cada dia més espontanis i saludables, deixant de sentir melancolia pel passat i anhel i desig pel futur perquè estem en l’aquí i l’ara.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Nadal al carrer

Potser l’home (o la dona) que dormia al carrer podia haver estat, temps enrere, un infant alegre i confiat com ell

El valor de l’amistat

Els amics s’han de cuidar, que se n’adonin que te’n recordes. Perquè les bones amistats, si es cuiden, són per sempre
spot_img

Aprovat el pla per finalitzar la connexió del tramvia per la Diagonal entre Verdaguer i Francesc Macià: així és el projecte

A Francesc Macià es renovaran les voreres de la plaça i es respectarà l’interior enjardinat, i entre l’avinguda de Sarrià i la plaça es reordenaran els carrils de circulació per tal de convertir la parada de Francesc Macià en un intercanviador entre tramvia i bus

Aspasim obrirà un local multidisciplinari a Sarrià

El Districte de Sarrià-Sant Gervasi ha formalitzat un conveni de quatre anys amb per a l’ús d’un local situat al carrer de Cornet i Mas

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí