Publicitat

Relleu a l’Associació Veïnal de Sarrià

Miquel Saumell serà el president en funcions en substitució d'Eva Ceano

Publicat el 5.9.2023 11:52 · Actualitzat el 5.9.2023 12:24

Societat

Dani Silva

Després de vuit anys com a presidenta l’Associació Veïnal de Sarrià, Eva Ceano-Vivas abandona les funcions i el càrrec passa a mans de Miquel Saumell. Tal com va avançar El Jardí el juliol, Ceano-Vivas va sortir escollida com una de les dues noves conselleres de Barcelona en Comú a Sarrià-Sant Gervasi en l’assemblea del partit al districte després de les eleccions del 28-M.

Per un protocol intern de la junta veïnal, aquesta activitat política resulta incompatible amb la pertinença a la junta, i la dimissió efectiva de la presidenta de l’associació es va concretar durant la junta d’ahir dilluns. Simultàniament, amb l’objectiu d’escurçar també l’etapa d’interinitat que s’obre a partir d’ara a l’associació, en la reunió d’ahir de la junta es va decidir anticipar la seva renovació, ja prevista, i convocar eleccions, les quals tindran lloc el dia 14 de novembre.

Publicitat

D’acord amb els estatuts, a partir d’avui la junta queda en funcions, i el vicepresident primer, Miquel Saumell, es fa càrrec de la presidència en funcions. Saumell té una llarga vinculació amb la junta de l’associació, sent el membre més antic de la junta actual. En una primera etapa, va entrar a formar-ne part a principis de l’any 2012, i s’hi va estar fins a la tardor del 2013. Al cap de dos anys, en una segona etapa, va formar part de la candidatura única, presidida per Ceano-Vivas, que es va fer càrrec de la junta de l’entitat el setembre del 2015 i en què Saumell s’ha ocupat dels temes de comunicació exterior de l’entitat veïnal. El nou president interí també és col·laborador d’El Jardí.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sarrià té més de 200 escocells buits

L'Associació Veïnal elabora un mapa exhaustiu amb l'estat dels escocells; l'ha presentat al consell de barri

Credibilitat personal, per Miquel Saumell

"La credibilitat personal no depèn de la professió que s’exerceix sinó dels valors ètics de l’individu, de l’educació rebuda i del seu tarannà"

De la vella a la nova emigració

"Els governants que es mostren incapaços de retenir el nostre talent són els grans responsables d’haver convertit el país que administren en un país d’emigrants econòmics", l'opinió de Miquel Saumell

Societats precaritzades

"Hi ha una falsa equació que sosté que un pobre, d’entrada, és una bona persona, mentre que a un ric sempre se l’ha de veure com un presumpte delinqüent. I de tant sentir-ho, molts ciutadans que per anar fent la viu-viu aspiren a ser subvencionats acaben afegint-se al carro de les persones acrítiques amb el poder"
spot_img

Josep Amat i els anys del carrer Juli Verne: el refugi creatiu d’un pintor al Putxet en plena Guerra Civil

El pintor, que va arribar a Sant Gervasi l’any 1936, va convertir les cases i jardins del carrer Juli Verne en espai de convivència i refugi durant la Guerra Civil i escenari d’algunes de les seves obres més significatives

Festa Major del Putxet 2026: el programa amb totes les activitats

De l'1 al 7 de juny, el barri s'omple d'activitats culturals, concerts, jornades de portes obertes i propostes familiars, organitzades per l'Associació de Veïns i Amics del Putxet

Sarrià té més de 200 escocells buits

L'Associació Veïnal elabora un mapa exhaustiu amb l'estat dels escocells; l'ha presentat al consell de barri

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí