Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Reunions informatives sobre les obres de les línies 9 i 10 del metro a Sarrià-Sant Gervasi

La següent fase d'actuació consisteix en l'excavació dels pous de les futures estacions de Sarrià i Mandri

Publicat el 11.1.2022 5:35

Societat

El Jardí

Les obres de les línies 9 i 10 de metro a Sarrià-Sant Gervasi segueixen el seu curs. Ara, amb motiu de la següent fase consistent en l’excavació dels pous de les futures estacions de Sarrià i Mandri i el pas de la tuneladora per la plaça Prat de la Riba, Districte farà tres reunions informatives per explicar les actuacions previstes i el calendari d’aquestes.

  • Estació Sarrià: dimecres, 12 de gener, a les 19 hores.

A la reunió es parlarà sobre la represa de les obres de l’estació i de les inspeccions prèvies dels edificis de la zona.

Publicitat

Es podrà accedir telemàticament a través d’aquest enllaç.

  • Túnel de la plaça Prat de la Riba: dilluns, 17 de gener, a les 19 hores.

Es podrà accedir telemàticament a través d’aquest enllaç.

  • Estació Mandri: dimecres, 19 de gener, a les 19 hores.

A la reunió es tractarà el tema de la represa de les obres de l’estació i de l’inici de les mircrovoladures per excavar el pou.

Es podrà accedir telemàticament a través d’aquest enllaç.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La Generalitat anuncia l’obertura d’una oficina d’atenció permanent per als afectats per l’esvoranc de Sant Gervasi

Encara no hi ha obertura però estarà operativa fins que finalitzin les obres de l’L9

L’esvoranc de l’L9 ha afectat 300 veïns i una setantena es troben allotjats en hotels de Sant Gervasi

El Punt d’Informació Ciutadana ubicat al Centre Cívic Vil·la Florida, habilitat el mateix dia de la incidència, romandrà obert fins que es produeixi el retorn als habitatges

Tot el que sabem fins ara de l’esvoranc de Sant Gervasi

Els responsables tècnics insisteixen que encara no es pot parlar d’una estabilització definitiva i la previsió de retorn dels veïns als seus habitatges és incerta

Desallotgen vuit finques de la Bonanova per un esvoranc provocat per les obres de l’L9

Els edificis afectats, al carrer de Rubinstein i Teodora Lamadrid, es troben just a la zona on es fan les obres de l'L9
spot_img

Prendre la paraula

Un nou relat de Maria Àngels Viladot

Coliflor i bròquil avinagrats: el remei de convent que reforça el sistema immunològic

Les conserves tradicionals amb vinagre de poma que els frares elaboraven per conservar aliments i cuidar la salut

El Tibidabo obre les portes gratuïtament als menors de 16 anys per la Mercè

La promoció serà vigent del 24 al 27 de setembre i coincidirà amb el 125è aniversari del parc

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí