Publicitat

Sarrià – Sant Gervasi tindrà 12 radars de velocitat nous, tres d’ells en entorns escolars

Els nous radars es desplegaran on la Guàrdia Urbana ha detectat nombroses infraccions per excés de velocitat

spot_img

Publicat el 2.3.2021 18:38

Seguretat

El Jardí

Barcelona instal·larà a finals del 2021 gairebé 50 radars nous en diferents punts de la ciutat, amb l’objectiu de fer reduir la velocitat dels vehicles privats. Fins ara, només es trobaven situats a les entrades de la ciutat o en túnels, com és el cas del radar fix instal·lat accedint a Barcelona pels túnels de Vallvidrera. Sarrià – Sant Gervasi serà dels districtes amb més radars, dotze, tres d’ells al voltant de diferents escoles.

Publicitat

L’objectiu amb la instal·lació dels nous radars, segons l’Ajuntament, és reduir els accidents i que els que hi hagi tinguin conseqüències menys greus.

Publicitat

Els nous radars es desplegaran on la Guàrdia Urbana ha detectat nombroses infraccions per excés de velocitat. En 32 vies principals de la ciutat i també en alguns dels anomenats “carrers 30 km/h.”

Els nous radars al districte
  • Túnel de la ronda General Mitre, a l’altura de la desincorporació cap al carrer de Can Ràbia (Les Tres Torres)
  • Balmes amb Ronda General Mitre (Bonanova – El Putxet)
  • Ronda General Mitre amb Ganduxer (Bonanova – Les Tres Torres)
  • Passeig Bonanova amb Anglí (Bonanova – Sarrià)
  • Passeig Bonanova amb Iradier (Bonanova)
  • Isaac Newton amb Císter (Bonanova)
  • Avinguda JV Foix amb Ramon Miquel i Planes (Sarrià)
  • Anglí amb Hort de la Vila (Les Tres Torres)
  • Avinguda de Vallvidrera, àmbit de l’estació Peu del Funicular de FGC (Vallvidrera)
Els nous radars en entorns escolars
  • Travessera de Gràcia, entre Aribau i Alfons XII (Escola Infant Jesús, Galvany)
  • Balmes, entre Marià Cubí i Travessera de Gràcia (Escola Pia Balmes, Galvany)
  • Balmes, entre Francolí i Santjoanistes (Escola Poeta Foix, El Farró)

El doble de sancions l’últim any

Les infraccions per excés de velocitat es van duplicar l’any passat a la ciutat. De 347.173 denúncies es va passar a 604.104. Actualment, el 67% dels carrers de la ciutat tenen la velicitat màxima limitada a 30 km/hora, i l’objectiu de l’Ajuntament és arribar al 75% a finals d’any.

Mor un noi de 14 anys atropellat per un cotxe al passeig de la Bonanova

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Els alumnes de Sarrià-Sant Gervasi, els que menys van a l’escola caminant o en bicicleta

Al mateix temps, el districte ocupa el tercer lloc en el rànquing d'exposició al soroll de trànsit a Barcelona

“Busquem l’Aitana i l’Alexia del futbol botons”: el nou esport català que vol entrar a les escoles

Un esport intergeneracional inspirat en el Barça de les Cinc Copes aspira a entrar a les aules de Sarrià-Sant Gervasi

Denunciat un conductor per triplicar la velocitat permesa a la Via Augusta: circulava a 143 km/h

Els fets van passar dimecres i segons el règim sancionador l'home s'exposa a penes de presó de 3 a 6 mesos, multa o treballs comunitaris, a més de la retirada del carnet

La Via Augusta té el tercer radar que més multa de Barcelona: 15.000 sancions en un any

El districte té 6 dels 34 radars fixos que més sancions posen a la capital catalana, segons un rànquing elaborat pel 324.cat
spot_img

L’Ajuntament impulsa quatre noves estacions de Bicing a Sarrià–Sant Gervasi

El servei de bicicleta pública arriba a 8.000 bicicletes i amplia cobertura en zones altes de la ciutat

Els partits polítics de Sarrià-Sant Gervasi fan balanç en l’equador del mandat

Després de dos anys d'alcaldia de Jaume Collboni, els consellers de Junts, PP, PSC, BComú i ERC miren al passat i fan propostes de futur

Jesuïtes Sant Gervasi i el Casal Sant Ildefons: una aliança transformadora a través del TR i el voluntariat

La proposta educativa combina l’aprenentatge acadèmic amb el compromís social, permetent que els estudiants col·laborin setmanalment amb diferents entitats del barri i la ciutat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]