Publicitat

Tanca la botiga dels hules de Sarrià després de 80 anys

Una altra botiga històrica de referència que desapareix

Publicat el 14.11.2019 6:00

Comerç

Juanjo Compairé

A conseqüència de la venda de l’edifici (que també va provocar la marxa de l’escola de dansa Vàrium), també tanca la popular botiga de plàstics o dels ‘hules’ –sense nom– annexa, situada al número 7 del carrer Jaume Piquet de Sarrià.

Montserrat Segué (qui, en paraules de Jordi Bigues, és potser l’única sarrianenca que té el privilegi d’haver estat retratada durant la Guerra pel fotògraf Robert Capa, quan era alumna de la desapareguda escola Dolors Montserdà) ens explica que l’obliguen a tancar. Una altra botiga històrica de referència que desapareix.

Publicitat

Pagaria la pena que col·loquessin una placa com les que hi ha en altres comerços desapareguts de la nostra vila.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Jordi del Barrio: “Les cadenes comercials no beneficien Sarrià, fan que el barri perdi personalitat”

El president de l'Eix Comercial de Sarrià assegura que el barri té un comerç "de proximitat, que no competeix en preus, sinó en valor”

La incertesa sobre el final de les obres de l’L8 asfixia els botiguers del carrer Muntaner

Els comerciants denuncien una situació "insostenible" pel tall del carrer mentre el Districte afirma que ja s'estan prenent totes les mesures possibles

La Drogueria Rovira de Galvany suma un prestigiós premi internacional

El guardó nacional dels Global Innovation Awards és l'últim d'una llarga llista de reconeixements per a l'emblemàtic establiment

Tanca la llibreria Don Bosco de Sarrià: “Gràcies per tots aquests anys de confiança”

Amb una oferta de temàtica generalista i una especial atenció a les necessitats religioses i els centres escolars, el negoci ha decidit abaixar la persiana
spot_img

Malestar entre les colles de foc i l’organització de la Festa Major de Sant Gervasi

Les colles de cultura popular lamenten haver sigut "excloses" del programa d'enguany mentre els organitzadors reivindiquen el seu dret a decidir i apunten a motius "econòmics" i "lògistics"

Open Barri a Sarrià i Vallvidrera: programa d’activitats i espais oberts

Les portes obertes amb visites gratuïtes seran el cap de setmana del 27 i 28 de juny

La Fundació Rocamora celebra el seu 50è aniversari

La Fundació té com a missió preservar la figura i el llegat artístic i patrimonial de Manuel Rocamora

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí