Publicitat

Treballadors de la Generalitat es manifesten contra l’article 155

spot_img

Publicat el 21.2.2018 13:00

Notícies del barri

Juanjo Compairé

El divendres 16 de febrer, aprofitant –segons em comenten- el temps d’esmorzar de mig matí, un grup de treballadors i treballadores del Departament de Territori i Sostenibilitat s’han concentrat a l’avinguda Pau Casals, amb una pancarta amb el lema: “NO AL 155”.

Publicitat
©Juanjo Compairé

L’assemblea de treballadors de la Generalitat, en defensa de les institucions catalanes, convoca cada divendres concentracions similars a diversos llocs de la ciutat, de forma descentralitzada. Denuncien que l’aplicació del 155 afecta sobretot a la ciutadania.

Publicitat

Concretament, en el cas del Medi Ambient, s’han aturat, per exemple, -diuen- les subvencions contra la contaminació lumínica; no es poden fer mesuraments de la contaminació acústica perquè el Ministeri no ha fet l’homologació dels equips. Igualment pel que fa al control de la qualitat de l’aire. Denuncien que tot hagi de passar necessàriament via Madrid, amb el retard consegüent.

Pel que fa al Medi Natural, denuncien que s’ha aturat els funcionament de les normatives dels parcs naturals i els ajuts que s’havien d’atorgar.

A més, amb l’aplicació de l’esmentat article alguns treballadors públics han perdut la seva feina (sense anar més lluny, alguns d’Afers Exteriors quan algunes delegacions s’han tancat). “Hi ha problemes laborals que no es poden solucionar i baixes que no es poden cobrir”, afirma Carles López, un dels congregats.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

Festa Major de Sant Gervasi – la Bonanova 2025: el programa amb totes les activitats

Del 5 al 15 de juny la plaça de la Bonanova s'omple de cultura popular, música, activitats infantils, àpats populars i espectacles per a tots els públics
spot_img

Tret de sortida a la remodelació del carrer Jesús i Maria

El gruix de les actuacions serà l’ampliació de les voreres i la reducció de la calçada actuals

El CP Sarrià presenta els equips d’enguany i les samarretes

Durant l’acte, es van donar a conèixer tots els conjunts de les disciplines de futbol 11, futbol 7 i futbol femení, així com les noves samarretes amb els espònsors d’aquesta temporada

Avança la pacificació del carrer d’Escipió

Districte prepara un projecte per fer-lo més "amable" a l'estil del carrer de Ballester; també es treballa un pla estratègic pel Parc del Putxet i avança la rehabilitació de la Casa Tosquella com a casal de gent gran

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí