Publicitat

Vox torna a escollir la plaça Artós pel gran acte de campanya: Abascal, Garriga i de Oro

Els ultres ja van celebrar l'acte de final del 14-F en aquesta ubicació sarrianenca, on es van aplegar grups antifeixistes

spot_img

Publicat el 8.5.2023 19:42

Política

El Jardí

La plaça Artós de Sarrià tornarà a ser l’escenari del gran acte de campanya de Vox per a les eleccions municipals. Els ultres ja van escollir aquesta ubicació per l’últim acte de campanya de les eleccions del 14-F, i en aquesta ocasió, pel 28-M, faran el seu gran acte de campanya el 14 de maig.

Publicitat

Serà a les 12:00 hores del migdia i comptarà amb el màxim representant del partit en l’àmbit nacional: Santiago Abascal. També hi seran presents el cap de llista a Barcelona, Gonzalo de Oro Pulido, i el portaveu de Vox al Parlament, Joan Garriga.

Publicitat

L’espanyolisme escull així un dels seus espais emblemàtics, que després de l’1 d’octubre del 2017 va ser un dels escenaris més habituals de grups ultres, que també van convocar manifestacions contra els indults als presos polítics. En la majoria de les ocasions, s’han convocat contramanifestacions de grups antifeixistes.

L’última vegada, el 12 de febrer de 2021, quan Vox va celebrar l’acte final de campanya, més de 250 manifestants antifeixistes s’hi van encarar. Sent un punt de tensió, els Mossos d’Esquadra van fer un ampli desplegament. La policia catalana va separar ambdós grups i els col·lectius antifeixistes van rebre petites càrregues.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Ayuso aterrarà a Artós per la campanya del 12-M, lloc habitual de Vox

La líder del PP a Madrid acompanyarà el candidat popular Alejandro Fernández dilluns vinent en un acte a Sarrià

La plaça Artós: de principal entrada a l’antiga vila de Sarrià a punt de trobada de l’extrema dreta

El 1873 Francesca Vilardell i Joan Frederic Muntades van finançar la construcció d'una font per donar més rellevància a l'indret

L’espanyolisme ja no troba aixopluc a Sarrià

Els 30 que avui eren a la plaça no són coneguts al barri, i és que aquesta vila és molt més que la malentesa "zona nacional"

Presó pels quatre neonazis de Plaça Artós que van apallissar un independentista el 2019

Els agressors participaven en una marxa de l'extrema dreta que va creuar la ciutat fins a coincidir amb una protesta contra la sentència del Procés
spot_img

El turisme col·lapsa el transport públic de Vallvidrera

El veïnat dels barris de muntanya demana un pla de mobilitat que doni resposta a la sobrecàrrega del funicular i el bus 111, entre altres problemàtiques de transport

Com dormir millor a l’estiu si no tenim aire condicionat?

Trucs senzills i efectius que poden ajudar-te a refrescar-te i a dormir millor durant les nits caloroses

El carrer de Ballester: història, curiositats i present

En els darrers anys, en convertir-se en un carrer de plataforma única i prioritat per als vianants, s’hi ha pacificat el trànsit i els edificis històrics que encara restaven es mostren en la seva esplendor

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]