Publicitat

Trias diu adeu a l’Ajuntament: “Me n’aniré de vacances sense ser regidor”

El líder de Junts diu que Collboni "no és de fiar" i considera que no té sentit continuar al consistori si el PSC vol fer entrar ERC al govern municipal

Publicat el 17.6.2024 20:52

Política

El Jardí

“No ens volen per a res (el PSC) i, per tant, no té sentit que continuï aquí”. Xavier Trias ha assegurat aquest dilluns que marxarà de vacances sense ser regidor a l’Ajuntament de Barcelona, tal com va anticipar fa dos mesos en una entrevista a Catalunya Ràdio.

El dia que fa un any que Jaume Collboni va ser investit alcalde de Barcelona amb el suport dels Comuns i el PP, deixant amb un pas de nas el guanyador de les eleccions del 28M, el veí de Galvany Xavier Trias, el líder de Junts al consistori ha anunciat en una roda de premsa que té la intenció de plegar. Ho ha fet acompanyat per Neus Munté i Jordi Martí, números dos i tres de la seva candidatura municipal.

Publicitat

Munte i Martí -actual regidor president de Sarrià-Sant Gervasi- són les dues persones que Trias sempre ha posat com a exemple del seu possible relleu al capdavant del partit a l’Ajuntament, tot i que ja va dir que la decisió s’haurà de prendre independentment de la seva opinió.

Trias marxarà i ho fa avisant ERC que Collboni, amb qui va intentar tancar un acord després fins i tot que li prengués l’alcaldia, “no és de fiar”.

Els republicans fa mesos que negocien la seva entrada al govern en minoria dels socialistes, i de fet tenen pendent votar-ho en assemblea amb la seva militància a la capital catalana en les pròximes setmanes, després de l’intent fallit de divendres passat quan van haver de cancel·lar la decisió per manca d’aforament a la sala reservada per fer el debat previ a la votació.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un projecte ambiciós, arrelat i basat en el talent: la proposta de Junts per a Sarrià-Sant Gervasi

Xavier Trias i Titon Lailla reuneixen una vuitantena de persones amb la mirada posada en les eleccions del 2027: "Volem que Sarrià-Sant Gervasi lideri el futur de Barcelona"

Xavier Trias s’implica en la proposta de Junts per les municipals del 2027

L'exalcalde protagonitzarà una xerrada amb Titon Lailla a Vil·la Florida

Barcelona homenatja els alcaldes de l’etapa democràtica amb la Medalla d’Or 

Joan Clos, Jordi Hereu, Xavier Trias i Ada Colau reben la màxima distinció de la ciutat en un acte marcat per homenatges i alguna tensió

L’Ajuntament descarta un nou CAP a la Bonanova per aquest mandat

Els veïns defensen que és un barri amb una "població envellida" amb dificultats per desplaçar-se fins al centre de Vallcarca
spot_img

El Centre Residencial de Primera Acollida Sant Gervasi, reconegut amb un premi europeu d’arquitectura

L'equipament per a dones en situació de sensellarisme del carrer Císter ja funcionava amb 100 places

Es reactiva l’Assemblea de Joves de Sarrià

El Racó del Veïnat Som l’Assemblea de Joves de Sarrià. Hem nascut del malestar d’algunes joves del barri, perquè fa temps que creiem que aquest...

Calçotades a Sarrià – Sant Gervasi 2026

Arriba la tradicional temporada de calçots, que s’allarga fins a finals de març. Més enllà de ser un bon àpat, les calçotades populars són un moment de socialització

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí