Publicitat
spot_imgspot_img

15a edició del Pre-Ocupa’t a l’Escola Universitària Salesiana de Sarrià

Té per objectiu donar a conèixer quines són les competències i els requisits més valorats per les empreses en els seus candidats i millorar les opcions de superar un procés de selecció de personal

Publicat el 12.11.2019 13:00 · Actualitzat el 12.11.2019 18:46

Escoles

Conèixer quines són les competències i els requisits més valorats per les empreses en els seus candidats i millorar les opcions de superar un procés de selecció de personal. Amb l’objectiu de facilitar l’accés al món laboral, l’Escola Universitària Salesiana de Sarrià (EUSS) organitza la 15a edició de la Jornada Pre-Ocupa’t, que tindrà lloc el dimecres 13 de novembre a les 12 h a l’auditori del centre universitari.

L’acte vol convertir-se en el punt de trobada entre empreses de l’àmbit industrial i estudiants d’enginyeria i exalumnes que volen saber la situació del mercat laboral actual, a més de les perspectives de futur.

Les quatre empreses participants en aquesta nova edició explicaran les claus de l’èxit del seu negoci i quines competències busquen en els professionals, a més d’exposar com el sector haurà d’afrontar els canvis en els propers anys. Marc Gaya, director general d’Eladiet, laboratori especialitzat en fitoteràpia, exposarà l’èxit de la companyia que va néixer com un petit negoci familiar d’essències i perfums. Patricia Tisner, HR business partner, i Natalia Santos, HR specialist, de Volpak donaran a conèixer l’expansió de l’empresa líder mundial en la comercialització de màquines automàtiques per omplir envasos flexibles (pouch) i que té presència en 130 països.

Publicitat

Els futurs enginyers i exalumnes també tindran l’oportunitat de descobrir les claus per accedir al mercat de la indústria automobilística de la mà d’Eloy Hernández, director comercial d’Actemium Asas i de Lorena Martínez, responsable de selecció i formació. Josep Antoni Sánchez, chief tech officer, i Desirée Ojeda, marketing manager de Tempel, empresa especialitzada en electrònica de consum, enginyeria industrial i eficiència energètica, explicaran la història i les competències que busquen entre els seus professionals.

Aposta per l’accés al món laboral

L’Escola Universitària Salesiana de Sarrià treballa dia a dia per al futur professional dels estudiants a través del Servei d’Orientació i Inserció Professional (SOIP). Aquest departament va dirigit als alumnes i graduats de l’EUSS  i té per objectiu afavorir la seva inserció posant-los en contacte amb les empreses amb la gestió i difusió d’ofertes tant de convenis de pràctiques i de treball. També, es treballa amb l’organització de seminaris i activitats amb l’objectiu de facilitar les eines per a superar els processos de treball.

Des del centre també s’analitza la situació professional dels antics estudiants a través de l’Observatori d’Inserció Laboral (OIL), per tal d’oferir dades permanents sobre el sector i així facilitar els processos d’orientació professional d’acord amb les necessitats de les empreses industrials i tecnològiques.

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La perspectiva de gènere pot transformar la manera de dissenyar productes?

L'Escola Universitària Salesiana de Sarrià promou una xerrada sobre el biaix de gènere en la creació de tecnologies

L’EUSS acull universitats europees per treballar reptes reals d’enginyeria en un programa internacional

L’objectiu principal ha estat que l’alumnat treballés conjuntament en reptes acadèmics i professionals reals, integrant diferents perspectives culturals, tècniques i metodològiques amb alumnes de la Hanze University of Apllied Sciences Groningen i de la Vaasa University of Applied Sciences

Estudiants de l’EUSS presenten un nou monoplaça elèctric amb aerodinàmica perfeccionada

Una versió millorada del monoplaça elèctric, amb un 260% més d’eficiència aerodinàmica i que mira cap al futur de la competició: així és el nou vehicle desenvolupat per l’equip d’EUSS MotorSport

L’EUSS tanca un acord amb la Portland State University per facilitar la mobilitat als Estats Units d’Amèrica

L’EUSS tanca un acord amb la Portland State University per facilitar la mobilitat als Estats Units d’Amèrica
spot_img

El Suprem confirma 10 anys de presó per al mestre de la Salle Bonanova que va agredir sexualment un alumne

El pederasta Víctor Planas serà engarjolat i haurà d'indemnitzar amb 40.000 euros a la víctima, que també havia sigut el seu fillastre

Barceló, Renom i Masó porten a escena els pensaments del poeta Foix al Teatre de Sarrià

L'espectacle de lectura dramatitzada "L’Instant i les deixes del somni: Foix per ell mateix" s’estrenarà el 19 de maig

Les mels més beneficioses per a la salut i les plantes d’on provenen

Fra Valentí Serra de Manresa explica les propietats terapèutiques de diverses mels elaborades a partir de plantes mel·líferes presents a la península Ibèrica, com l’ametller, la ravenissa blanca, l’acàcia o el bruc

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí